خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

کمی بیشتر ...

درود بر دوستان خوبم ؛ حالتون چطوره ؟ خوبین شماها ؟ کرم خبیث ، کُپُلی ، سحر خانوم ، بهزاد تنبل و دیگر دوستانی که سر می زنن !
منم خوبم مرسی ؛ درگیر کارای شرکتم هستم و مشکل بدهی های اوراق بهادار این شرکت های مُنگل که درگیرم کردن شدید . همه مشکلاتم بیشتر به خاطر ایناست و همینطور امتحانات این ترم که دارم کم کم می دم و سه تای دیگه بیشتر نمونده !
کارای شرکتم می شه گفت فقط کارای اداریش مونده ! مغازه مشخص شد و مکان پیدا کردم واسش ! شماره تلفنش هم به انتخاب پرستوی نازم انتخاب شد و امروز بهم زنگ زدن که وصلش کردن . دیگه عرضم به حضورتون که مونده تمیز کاریای خود مغازه ( در ضمن قولنامه نوشتیم و کارای رهن و اجارش درست شده ) ، هم طبقه پائینش هم اون اتاق بالای دفتر که زودتر باید تمیز و رنگ بشه ! باید پله هم واسه اونجا بگیرم که راه به طبقه بالا درست بشه و درش رو بکنم و سکوریت بزنم و همینطور یه تابلو هم سفارش بدم که واسم درست کنن !
خیلی برنامه ها دارم واسش و با پرستو خیلی فکرا واسش کردیم .
بچه ها دعامون کنین که برنامه هائی که داریم به امید خدا همه چیش درست بشه و همه چیز روبراه بشه ! راستش اگر این قضیه شرکت درست بشه و برنامه هائی که واسه شرکت دارم ردیف بشه کارم خوب می گیره و می تونم خیلی زود به خواسته های خودمون برسیم ...
پرستو نوشت : همه چیز فقط برای تو ...
پ.ن : بچه ها بیشتر بهم سر بزنین ؛ کجائین ؟