خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

دعای خیر ...

ممنون که کمک کردی ؛ ممنون که زندگی رو راهنمائی کردی ! آفرین ...

امیدوارم کمکت کنن اون آدمائی که دوست نداری کمکشون رو داشته باشی !

امیدوارم همیشه سایه خیر آدم هائی که دوست نداری ببینیشون رو زندگیت باشه !

امیدوارم خوش باشی با همه کمک هاشن و ازشون هر روز یاد کنی ...

امیدوارم شاد از شاد و شادی ها ببینمت که از شادی فقط خیس اشک باشی ...

امیدوارم سایه ی سنگینت از زندگی همه کسائی که کمکشون کردی کم نشه و روزی برسه که بفهمن تو کمکت واسه چی بوده !

امیدوارم سنگین نباشه سایه است ، سبک بال تر بری ...

امیدوارم نگران نباشی ؛ خیلیا هستن که بتونن به کسائی که دوستشون داری کمک کنن ! منتظر کمکاشون هستم و اونوقت ببین تو رو ...

پ.ن نخست : چیه ؟ دعا کردم دیگه ! دعا کردم خیر باشه کمک کردناشون ! کمک کردن ، خدا همون کمک ها رو به نزدیک ترین افراد زندگیشون و از طرف بقیه ی آدما مث خودشون بده ...

پ.ن پایان : دعا کنین برای همه کسائی که می شناسین ! که هر کاری کردن ، خدا همه ی خیر و برکت کارشون رو مث خودشون از طرف بقیه آدما بهشون برسونه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد