خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

بدرود ...

این یه پست خداحافظیه !

با بودن پرستو جون گرفتم و با رفتنش آئین هم مُرد ...

پرستو کسی بود که شاید شما هم می شناختینش ولی هیچوقت نمی فهمین کی بود !

من می رم برای همیشه ولی رد پام می مونه اینجا !

تا امروز 334 تا پست نوشتم که با شما باشم ! و الان دارم می رم ...

از موزیک های خودنویس لذت ببرین و بدونین که بی ربط با حال من نبود و من حسم رو با ترانه هائی که توی وبلاگم به گوش شما می رسید می گفتم !

می رم خیلی دور ، خیلی دور تر از این حرف ها ... آئین دیگه رفت و تموم شد ...

مراقب خودتون باشین و بهم بدی نکنین چون بدی تاوان بدی داره !

برای همیشه ... بدرود ...

نظرات 4 + ارسال نظر
.... یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:08

خواننده ی حرفات بودم . خیلی وقتا آرومم مکیرد .....
از رفتنت خوشحال نیستم . ناراحتم نیستم . فقط یه چیزی مونده بود که میخواستم بگم .
مطمئن باش یه روزی . یه جایی میبینیش . جلوت وای میسه . میگه که اشتباه کرده .
موفق باش و دنبال عشق .

Sahar سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:58 http://majarahaye2girl.blogfa.com

Aeein jan. Omidvaram ba tark kardane in web delet ham arum begire..yek sal az jodaiytun migzare,tu in yek sal kheili narahati mikeshidi az in shekaste eshqi. Vasat arezuye khoshbakhtio piruzi va sad albate salamati daram. Gozashteha ba hameye khaterato narahatish gozashto raft.parastu tarket kard,toham besporesh be baad,ejaze bede az zehnet pak beshe.hal ro khosh begzarun

دختری ازجنس باران سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

از رفتنت خیلی وفته میگذره،یعنی الانکه رفتی آروم شدی....؟!!

خانوم گل دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 http://khanomgol83.blogfa.com

دلیل خوبی نبود برای رفتن!
نوشتن تو ،تو این صفحه ربطی نداره به این قضیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد