خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

روشنفکری دروغین ...

امروز اینقدر ناراحتم از همه که فقط می خوام بنویسم !

بنویسم و حرف بزنم و از ناراحتیم بگم ، به زمین و زمان هم فحش بدم کسی هم حق نداره بگه چرا اینطوری حرف می زنی ! این حرفو بزنه جوابشو می دم ( الان هم از همگی عذر می خوام ) !

امروز با یکی از دوستام داشتم صحبت می کردم که می گفت از فیس بوک اومده بود بیرون ... اما حرفی زد که واقعاً اینقدر دلخور و ناراحتم کرد که به اعتقاد خودم راجع به بقیه و حرکات و رفتار زشتشون ایمان آوردم ! اینقدر بدم اومد که حتی به خودم هم شک کردم و واقعاً متنفر شدم !

باید از کجا شروع کنم ؟! از چی بگم ؟ اما می خوام اسم این پست رو بذارم « روشنفکری دروغین » !

واسه خوندنش برین به ادامه مطلب ! زشته اینجا بخوام خیلی چیزا رو بنویسم و بقیه که گذری هستن بخونن ...

روشنفکری چیه ؟! کی تونه روشنفکری رو واسه من تعریف کنه ؟!

روشنفکری یعنی رابطه آزاد دختر و پسر ؟! روشنفکری یعنی لباس ( شرت و سوتین ) بپوشی و بری عکس بگیری بذاری دوستات نظر بدن و بگن چه بدن اوکی و قشنگی ؟ روشنفکری یعنی تا به هر کسی رسیدی شماره داد ، شمارشو بگیری و بگی روشنفکری ؟! روشنفکری یعنی نفهمی فرق عشق و دوستی چیه ؟! روشنفکری یعنی اینقدر احمقی که خودتو با هر کسی دوست شدی در اخیتارش بذاری که لمست کنه ؟! روشنفکری یعنی چی ؟! چرا خودتو داری گول می زنی ؟!

امروز داشتم با یکی از دوستام صحبت می کردم ! گفت به بهانه اومدن بیرون از فیس بوک شماره هر چی دختر توی اد لیستش بوده رو گرفته ! اون به درک ، گرفته که گرفته اما اون طوری که گرفته واسم واقعاً سنگین بود !

رفته بود با یه مخ زنی خیلی ساده و به بهانه دوستی خیلی ساده و رابطه خواهر برادری و ... شماره اونا رو گرفته بود ! بعدش اومد به من گفت ( دقیقاً حرفای خودشو می نویسم ) : « مرد این دخترا خعلی کس خولن یعنی دختره مثلا شوهر داررره - بهش بگو میشه دوست معمولی باشیم؟! مث خواهر و برادر - بهت شماره میده و پیاده میشه » ! واسه دخترای امروزی این یعنی ته روشنفکری !

یعنی شعورشون هم در همین حده یا اینکه واقعاً خودشون رو زدن به بیشعوری و نمی بینن اطرافشون کیا هستن یا چیکار می کنن !

البته این حرف های من مخالف های زیادی هم خواهد داشت و اولین حرفی که من می شنوم اینه : « همه مثل هم نیستن » ! منم قبول دارم ، همه مث هم نیستن ولی شما اینقدر شعور ندارین که همه رو امتحان نکنین تا ببینین کدوم یکی مث اون یکی نیست ؟!

چی رو می خواین با این کارتون ثابت کنین ؟! دوست معمولی یعنی چی ؟ دوست صمیمی یعنی چی ؟ دوست پسر یعنی چی ؟ مثل داداش یعنی چی ؟! حالم از همه این اتفاقا بهم می خوره !

خودم داداش یه نفر هستم ؛ به خدا وقتی این چیزا رو می بینم از اینکه رابطه من شباهت داره به رابطه ای مث اینا خجال می کشم ! الان می فهمم بعضی وقت ها همه این چیزا و اتفاقا هیچی نیست جز هرزگی و عوضی بودن یه نفر !

یعنی گند زدن به رابطه ها و دوستی و روابط صادقانه ! به هر کسی هم که می گی داری اشتباه می کنی می گه نه تو داری اشتباه می کنی این مث بقیه نیست و داره فرق می کنه !

کاش می شد فقط آینده رو بهتون نشون داد تا بفهمین اشتباهتون کجاست و شعور شما فقط در این حده که یکی بیاد ازتون تعریف کنه این می شع آدم خوبه ! خاک بر سرتون با این طرز فکرتون ! واستون متاسفم حقتونه بدترین بلا ها سرتون بیاد تا بفهمین چی می گم و چی بهتون گفتن !

حقتونه هر بلائی سرتون بیاد که دیگه نتونین هیچ کجائی سرتون رو بالا بگیرین ! حقتونه اگر احساس پشیمونی کنین ! شما باید ضربه بخورین تا بفهمین !

اما متاسفانه بعضی ها هستن که شعورش رو ندارن و نمی فهمن و بدتر از قبل هم می شن ... متاسفم !

دختر و پسر هم نداره ! هم دختر هرزه وجود داره هم پسر ! فرقی هم با هم ندارن !

چی فکر کردین ؟ فک کردین اینائی که میان و می گن از چشم و ابروتون تعریف می کنن واقعاً چه هدفی دارن ؟! به چی فکر می کنین ؟! دنبال چی هستین ؟ دنبال این هستین که دو روز خوش باشین و وقتی یکی تکراری شد برین سراغ یکی دیگه ؟ خب خوبه شما خودتون رو شناختین تنوع طلب ها شما یکی از همون افرادی هستین که بالا اسمتون رو بردم ! فرقتون با کسائی که می رن از اون راه پول در میارن و بغل کسی دیگه می خوابن اینه که شما فقط ظاهرتون رو حفظ می کنین و اونا نه ! اصل دله نه اینکه در ظاهر چی هستین !

شما ها به قول دوستم فقط عین میمون تقلید می کنین ؛ از اروپائی ها اما نمی فهمین اصلاً اونا طرز فکر و نگاهشون چطوریه !

چه پسر و چه دختر هیچ فرقی ندارین ! همتون لنگه هم هستین !

من همینجا اعلام می کنم ! من آئین اصلاً آدم مذهبی نیستم و خانوادم هم اینطوری نیستن ! اما بلدیم احترام بذاریم ، بلدیم چطور از آزادی که خانواده ام بهمون دادن چطوری استفاده کنیم !

واسه اون آدمائی متاسفم که شعور استفاده از عشق و دوستی رو ندارن ! از آدمائی بدم میاد که نمی دونن دارن قدم به کجا می ذارن و چطوری دارن راه رو انتخاب می کنن !

چی بگم که بتونه آتیشی که توی دلم روشنه رو خاموش کنه و بتونم حرفای دلم رو بزنم ؟!

چطوری بهتون بفهمونم آهای آدما کارتون اشتباهه و شما دارین اشتباه می کنین ؟!

بابا چرا فکر می کنین اینطوری بودن درسته ؟ هر چی ارتباطتون با پسرا یا دخترای دیگه بیشتر باشه بهتون می گن اروپائی ؟! عوضی ها ، اروپائی ها با یه نفر می خوابن ، دوست پسر/دختر یه نفر هستن و فقط ارتباطشون با بقیه آدما در حد سلام و خوردن یه مشروبه و همین !

چرا دارین هرزگی و عوضی بودن رو با اروپائی بودن قاطی می کنین ؟! اصلاً چرا می گین اروپائی و روشنفکر ؟ به خدا شما دارین اشتباه می کنین روشنفکرا رو قاطی کارای ثیفتون نکنین آدمای عوضی ... خسته شدم از دست همگیتون !

از خودم داره حالم بهم می خوره ! دیگه دوست ندارم با هیچ کسی در ارتباط باشم ! هیچ کس ... بذارین بهم بگم اُمُل مذهبی ، مهم اینه خودم می دونم حاضر نیستم هرزه باشم ، توی دلم چند تا آدم عوضی مث خودم داشته باشم و بگم اینا فرق دارن چون همش حق رو به من می دن و طرف من رو می گیرن ؟! بدم میاد از همگی بدم میاد از تمام کسائی که ادعای روشنفکری می کنن ! بدم میاد از کسائی که میان و وقتی گوشیشون رو می بینی شماره 100 تا دختر رو میاره و می گه با اینا دوستم و شمارشون رو دارم !

بدم میاد از همه عوضی بازی ها و عوضی ها و هرزه ها و هرزگی ها ... از خودمم متنفرم ... من نه دروغ گفتم نه دوست دارم کسی دروغ بارونم کنه ! بدم میاد از خودم و بقیه ... بدم میاد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری ازجنس باران سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:29 http://shirin032.blogfa.com/

ایین جان اون زنی که شوهر داره و به بهانه خواهر و برادری از یه پسر شماره میگیره و باهاش رابطه برقرار میکنه خودش هم خوب میدونه که این رابطه در ظاهر فقط اسمش خواهر و برادریه در باطن چیز دیگری ست،و این دختر اصلا و ابدا ساده نیست اتفاقا برعکس ،خودش خواسته که این کارو بکنه،پس هرزست همین و بس.
اون پسری هم که فکر میکنه خیلی راحت مخ زده و مخ زن خوبی بوده داره، اشتباه میکنه،چون اون اصلا مخ نزده ،دیگه نیازی نیست که مخ بزنی،این روزا دخترا و همچنین زنای شوهر دارخیلی ساده خیانت میکنن و هر کسی رو تحویل میگیرن،پس اون دختر اصلا مخش زده نشده و گول هم نخورده و روشنفکر هم نیست،اون فقط یه هرزست..... همین.
اونایی هم که عکس س ک س ی میگیرن میذارن توی فیس بوک همونایین که هی فرت و فرت شعر مینویسن میگن که زن را به خاطر اندام برجسته نخواهید،زن انسان است،ای مردان شهوت پرست و فلاان و بهمان زن زن زن زن.... خب ادم عاقل وقتی عکس س ک س ی میگیری میذاری توی وب یا فیس بوک بعد چطور توقع داری وقتی میبینت خودشونو کنترل کنن؟اوضاع خراب تر از این حرفاست....هه!روشنفکر!!!!

آدما فقط یاد گرفتن واسمون آروق روشنفکری بزنن !
حالم داره از همه چی بهم می خوره !
خدایا ... بخیر کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد