خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

... اما ...

درود بر دوستان خوبم ؛ امروز توی فیس بوک یه چیزی رو خوندم در مورد زنده یاد خسرو شکیبائی که نوشته بود : « حال من خوبه ! اما تو باور نکن ... » ... حال منم خوبه ها اما ...

چه خبرا ؟! چیکارا می کنین ؟ زندگیتون رو به راهه ؟! من ؟! ای بد نیست و روزگار رو می گذرونم و دارم روز به روز از عمرم کم می کنم و به مرگ نزدیکتر می شم دیگه ! وضعیتم هم خوبه اما ...

شرکتم هم داره کاراش رو انجام می ده و کم کم به مرحله بهره برداری می رسه ! تا حالا کلی خرجش شد و سرمایه ام سرش رفت اما به امید یزدان پاک می تونم ازش بهره ببرم ! کم کم آماده می شه اما ...

خانوادم امروز رفتن روستا و کمی خوش بگذرونن ! من راستش موندم چون امشب می خوام برم خونه دختر خالم و امشب رو با اون و شوهرش بگذرونم ! راستش حال و هوا بارونیه ! خوبه ها اما ...

دارم آهنگ گوش می دم و تا حالا اینقدر با صدای بلند آهنگ گوش نکردم توی خونه مگر اینکه تنها باشم ! خوشحالم و دارم با اهنگ کمی قر می دم اما ...

راستش آهنگ جدید سیروان خسروی و امید حاجیلی رو شنیدین ؟ نشنیدین ؟ نصف عمرتون بر فناست ! خیلی قشنگه و واقعاً جالبه به اسم « عاشقتم » ! من که خیلی باهاش حال کردم اما ...

چهارشنبه سوری خوب آتیش سوزوندین ؟ من راستش نرفتم و درگیر بودم ! بابام و خواهرم مریض بودن و دیگه من حرفی نزدم ! خوب بودا اما ...

.

.

.

... اما ... پشت این اما ها خیلی چیزا نهفته است که هر کسی فهمید بره یه نگاه به زندگیش بندازه و ببینه اون هم از این اما ها داره یا نه ...

پ.ن : به خاطر این همه غیبت طولانی پوزش خواستارم ! دوستتون دارم ...

...

یکی هست که هنوز تو تموم دنیاشی ... تو خودش زندونیه اگه نباشی
حالا این گوشه تنها یاد وقتی می افتم ... دوست داشتم و هرگز نمی گفتم
من با خیالت خوشم ... رویاهامو می کشم
داره دلم بی تو توی سینه واسه دلت پر می زنه ... نه نمی ارزه بی تو بمونم روزای آخر منه
واسه یه لحظه با تو بودنم حاضرم حتی بمیرم ... از خدا من فقط اینو می خوام بازم دستاتو بگیرم
باز دوباره خیال تو منو دیوونه کرده ... کاش که یکی بیاد بگه عشق من بر می گرده
خیلی وقته تو دلم کسی جائی نداره ... مث اون روزی که تو رفتی داره بارون می باره
تو رو کم دارم این روزا ... داره دیر می شه بیا
داره دلم بی تو توی سینه واسه دلت پر می زنه ... نه نمی ارزه بی تو بمونم روزای آخر منه
واسه یه لحظه با تو بودنم حاضرم حتی بمیرم ... از خدا من فقط اینو می خوام بازم دستاتو بگیرم