خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

بی قرار ...

روی دیوارا می نویسم ... تک تک خاطراتو

از گذشته با تو ... بدیاتو می سوزنم

می کشم خوبیاتو ... تا بدونی با تو

زندمو زندگی می کنم من

بی قرار تو ام ... چشم انتظار تو ام

گفتی مال منی ... من تکیه گاه تو ام

اما احساس تو ... به دل عاشقم دل نبست

قلب سنگی تو ... شیشه ی عشقمونو شکست

هر طرف عکس تو ... روبروی منه

چشمای آسمون ... واسه دیدن کمه

از تو هم بگذرم ... چی واسم باقی می مونه

لااقل با کسی بمون که قدرتو بدونه

بی قرار تو ام ... چشم انتظار تو ام

گفتی مال منی ... من تکیه گاه تو ام

اما احساس تو ... به دل عاشقم دل نبست

قلب سنگی تو ... شیشه ی عشقمونو شکست

روی دیوارا می نویسم ... تک تک خاطراتو

از گذشته با تو ... بدیاتو می سوزنم

می کشم خوبیاتو ... تا بدونی با تو

زندمو زندگی می کنم من

بی قرار تو ام ... چشم انتظار تو ام

گفتی مال منی ... من تکیه گاه تو ام

اما احساس تو ... به دل عاشقم دل نبست

قلب سنگی تو ... شیشه ی عشقمونو شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد