خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

... اما ...

درود بر دوستان خوبم ؛ امروز توی فیس بوک یه چیزی رو خوندم در مورد زنده یاد خسرو شکیبائی که نوشته بود : « حال من خوبه ! اما تو باور نکن ... » ... حال منم خوبه ها اما ...

چه خبرا ؟! چیکارا می کنین ؟ زندگیتون رو به راهه ؟! من ؟! ای بد نیست و روزگار رو می گذرونم و دارم روز به روز از عمرم کم می کنم و به مرگ نزدیکتر می شم دیگه ! وضعیتم هم خوبه اما ...

شرکتم هم داره کاراش رو انجام می ده و کم کم به مرحله بهره برداری می رسه ! تا حالا کلی خرجش شد و سرمایه ام سرش رفت اما به امید یزدان پاک می تونم ازش بهره ببرم ! کم کم آماده می شه اما ...

خانوادم امروز رفتن روستا و کمی خوش بگذرونن ! من راستش موندم چون امشب می خوام برم خونه دختر خالم و امشب رو با اون و شوهرش بگذرونم ! راستش حال و هوا بارونیه ! خوبه ها اما ...

دارم آهنگ گوش می دم و تا حالا اینقدر با صدای بلند آهنگ گوش نکردم توی خونه مگر اینکه تنها باشم ! خوشحالم و دارم با اهنگ کمی قر می دم اما ...

راستش آهنگ جدید سیروان خسروی و امید حاجیلی رو شنیدین ؟ نشنیدین ؟ نصف عمرتون بر فناست ! خیلی قشنگه و واقعاً جالبه به اسم « عاشقتم » ! من که خیلی باهاش حال کردم اما ...

چهارشنبه سوری خوب آتیش سوزوندین ؟ من راستش نرفتم و درگیر بودم ! بابام و خواهرم مریض بودن و دیگه من حرفی نزدم ! خوب بودا اما ...

.

.

.

... اما ... پشت این اما ها خیلی چیزا نهفته است که هر کسی فهمید بره یه نگاه به زندگیش بندازه و ببینه اون هم از این اما ها داره یا نه ...

پ.ن : به خاطر این همه غیبت طولانی پوزش خواستارم ! دوستتون دارم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
کپل بانو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://takhchar.blogfa.com

وبتو خوندم اما...
تقریبا فهمیدم اما...
۴ شنبه رو سوزوندیم اما...
مراقب خودت باش اما...
اما...

سورنا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:59

یا لطیف!

من حالم بده اما شادم!
وضعیت مالیم خرابه اما شادم!
وضعیت احساسیم داغونه اما شادم!


مرد را دردی اگر باشد خوش است...

خانوم گل پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://khanomgol83.blogfa.com

جمله قشنگی بود و شده شرح حال این روزای من (حال من خوبه ! اما تو باور نکن ... )

حال خودمم همینطوره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد