خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

فردا و مأموریت ...

وای فردا باید صبح زود پاشم و برم مأموریت

البته خوبیش به اینه که چند نفریم که از اینجا داریم می ریم

فقط خدا کنه به بابا گفتم که بهشون بگن ویدئو پرژکتور بیارن ، حرف گوش کنن و ببرن اونجا تا بتونم راحت نرم افزار رو آموزش بدم

اصلاً خدا نمی زاره من بخوابم !

باید همش یا 7:30 صبح یا 8:00 پاشم و برم سر کارم

فردا هم که باید قبل اینکه بریم باید بریم دفتر انجمن که سیستم اون شرکت رو برداریم

اونا نیومدن ببرن ، من باید جُرشو بکشم ...

حالا تا ببینیم فردا چه خبر می شه

راستی عیدتون هم مبارک ، ثواب حاجیا نسیب ایشالله

ایشالله حاجی شین ...

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:57 http://radepayeman.blogsky.com

فقط باید بگم خوش اومدید.

ممنونم از خوش آمد گوئیتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد