خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

امروز عجب روزی بود

وای که امروز عجب روزی بود ، همه کار انجام دادیم ...

گرفتن دعوتنامه ها ، نوشتن اسامی مهمونا ، چاپ برگه برای روی هدیه ها و ...

بیچاره رئیسم امروز رفته بود دنبال خریدن هدیه و کاغذ کادو کردن اونا ...

اما خدا رو شکر تموم شد ، البته می شه گفت بیشتر کارا تموم شد

وای نمی دونین امروز وقتی دعوتنامه رو یکی از اون اشخاصی که توی برگزاری این جشن نقش داره خوند دید یه « الف » اضافه توی دعوتنامه هست و بیانش کرد ... خیلی ناراحت شدم

کارم خیلی شیک و سنگین بود و اون غلط ...

راستش دیشب که دادم واسه چاپ خوندم ولی به چشمم نیومد و امروز ...

البته اشکالی نیست کسی توجه نمی کنه زیاد که دقیقاً نزدیک بشه ببینه چیه ...

راستی از همه مهم تر برای من الان ، دیدار با استاندار و جشن شب 26 آذر ...

خدایا خودت بخیر کن ...

ایشالله هرچه با شکوه تر این جشن حمل و نقل برگزار بشه و نتیجه ببینیم ...

وای که چقدر خسته ام ، دوس دارم بخوابم اما ...

راستی متولدین روز 25 آذر ماه تولدتون مبارک ...

راستی عکس از دعوتنامه رو واستون می زارم که ببینین

...::: پیشاپیش 26 آذر ماه ، شروع هفته حمل و نقل به همه همکارانم مبارک :::...

نظرات 1 + ارسال نظر
301040 چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 http://301040.blogsky.com

آقا ما اصلا نمی دونستیم روز "حمل و نقل" اصلا وجود داره!!! چه برسه به هفتش!!!

نه همستش :) روز 26 آذر شروع هفته حمل و نقل هستش :) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد