خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

کاش می شد ...

کاش می شد همه راه های ارتباطی دنیا رو بست

کاش می شد به کسی که ازش ناراحتی بفهمونی چرا ناراحتی

کاش می شد بتونی فریاد بزنی که منم هستم ، همونی باش که من باهاتم

کاش می شد بغهمونی که بهش بگی واسم خیلی با ارزشی و اون فک نکنه داری روی هوا حرف می زنی

کاش می شد سکوت کرد و دیگه هیچوقت صدائی از کسی در نیاد

کاش می شد به بقیه بفهمونی تو هم دلت چیزائی رو می خواد

کاش می شد آدم رو واسه کاری نخوان

کاش می شد وقتی محبت می کنی جوابش رو ببینی

کاش می شد وقتی ساکت می شی دنبالت بگردن

کاش می شد حرف دلت رو گوش می کردن

کاش می شد خدا همین کنارت بود تا کنارش حرف می زدی و اون می دیدت اما ...

خدایا منو ببین ناراحتم

درسته انتظارم زیاده اما مگه من کم گذاشتم ؟!

تو بگو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد