خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

معتاد کامپیوترم ...

26 هر ما آمار های صورت وضعیت های مصرفی شرکت ها رو میارن تا توی سیستم ثبت کنیم و بفرستیم برای اداره کل ، و طبق معمول چون مربوط به کامپیوتر و ... است می افته گردن من

دوست دارم آمار ها رو ثبت کنم البته تا جائی که نه اشکالی داشته باشه ( منظورم اشکال هائیه که از 10 تا بیشتره و مجبوری یکی یکی همه رو اصلاح کنی ) نه اینکه دیسکت رو نخونه !

تصمیم گرفتم هر آماری رو که آوردن همون موقع ثبت کنم و نزارم تا روی هم بشه و بعداً اذیتم کنه در ضمن خودمو جلوی اداره کل و ... نشون بدم !

هر چی سریع تر آمار ها رو تحویل بدم به نفع خودمه ...

خودمو بیشتر با سیستم های شرکت های مسافربری و دفاتر شهرشون مشغول می کنم !

یه دفتر شهر هم هست که بیشتر اوقات اونجام ، و فقط و فقط به خاطر شخصیه که اونجا کار می کنه !

فردی با ادب و با شخصیت و محترم ...

یه مدتیه مشکلی دارم با سیستم یکی از شرکت های مسافربری که متاسفانه دفتر فروش شهر این شرکت موقع چاپ بلیط مشکل داره و بلیط چاپ نمی کنه ، بر عکس خود به خود و به صورت اتوماتیک حروف @ و E رو در خطوط پشت سر هم پرینت می گرفت !

نکته قابل توجهش این بود که من سیستم رو خاموش کردم و می دیدم هنوز هم داره پرینت می گیره ...!

از تعجب شاخ در آوردم که چرا اینطوریه !

Windows سیستم رو عوض کردم و نرم افزار رو دوباره راه اندازی کردم اما بازم همونطوری بود !

چند روز دنبال مشکلش بودم و بالاخره فرستادمش شرکت سرو سیستم شرق تا کلاً سیستم رو پیکربندی کنن !

آخه سیستم چند تا مشکل داشت و یکی از مشکلات اساسیش ، خاموش شدن فَن CPU بود که هنگ کردن سیستم می شد و این سیستم رو سرو سیستم شرق ارتقاء داده بودن !

دیشب فرستادمشون تا سیستم  رو بردن سرو سیستم شرق ، بعد چند ساعت بهم زنگ زدن و من مشکلات سیستم رو بهشون گفتم و بهم قول دادن تا سیستم رو درست کنن !

امشب سیستم رو آماده کرده بودن و برای نصب یکی از نرم افزار ها بهم زنگ زدن !

نصب نرم افزار راه انداز پرینتر LQ 300 Plus که بهشون گفتم باید از چه طریقی نصب کنن !

ساعت حدوداً 8 شب که اومدم پایانه برای اضافه کاری ، یکی از شرکت ها که سیستمش به خاطر رفتن برق قطع شده بود با من تماس گرفت و مشکلش رو گفت و وقت اومدن قبل اینکه هر جائی برم مشکل اون رو حل کردم !

الهی شکر سرم شلوغه و کار می کنم و زندگی رو می گزرونم !

باور می کنین هر روز من اینطوریه ...؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد