خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

مسافرم ، می خوام برم ...

امروز به همراه خانواده عازم سفر هستیم !

این چند روز تعطیل حیفه یه مسافرت کوتاه نریم و حال و هوائی عوض نکنیم !

منم که بد جور عاشق سفر و جاده و ... ، خدائیش یه حس خوبی دارم !

البته راه دوری نیست ، با ماشین خودمون می ریم و 4 ساعتی بیشتر راه نیست ...

یادمه اولین سفر که تنها رفتم ، بدون پدر و مادر هم همین مقصد بود ، البته سفر خوبیش و حال دادنش به همین همراه داشتن و تنها نرفتنه !

قرار بود واسه عید واسه خودم ماشین بگیرم که چند روزی که از فروردین گذشت با دوستان باهم بریم شمال و اینورا اما خب ، خدا نخواست و جور نشد !

ایشالله باشه واسه یه وقت و یه فرصت دیگه ...

واسم دعا کنین ...

نظرات 1 + ارسال نظر
من تنها جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 13:46 http://mane-tanha.blogsky.com

سلام
ایشالا خوش بگذره و سالم برگردی.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد