خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

بازم ۲۵ برج ؟!

دوباره 25 ماه اومد و سیل عظیم آمار و اطلاعات ...

البته بماند که همین امروز خودم پیگیر آمار و ... بودم و تونستم از 28 شرکت 6 شرکت رو همین امروز جمع آوری کنم !

این چند روز تعطیلی باعث شد دیر آمار رو برام بیارن !

فردا می رم سراغ شرکت های دیگه و آمارشون رو می گیرم ، البته غیر از اون شرکت هائی که آمارشون رو می دن به خانم خلیلی برای پانچ و ...

راستی امروز رفتم پرینت 3 ماه گذشته حسابم رو گرفتم و متوجه شدم کسری موجودی حسابم از کجاست !

من یه فقره چک 150.000 تومانی داده بودم به کسی و بجاش یه چک گرفته بودم به همون مبلغ که مال تاریخ دوری بود !

کارش رو راه انداختم ، بعد 6 روز چک رو گذاشتم به حساب تا نقدش کنن !

امروز رفتم بانک ، پرینت رو گرفتم و بعد از رفتن به دفتر شهر یکی از شرکت ها ، متوجه شدم 150.000 تومانی که از حسابم خارج شده هنوز به حسابم برنگشته !

رفتم دفتر و با بابا مشورت کردم ، زنگ زدیم بانک و متوجه شدیم چک جاش خالی بوده و بانک 3 مرتبه برای نقد کردنش رفته اما سودی نداشته !

قراره فردا برم بانک و مشخصات بدم و یا چک رو نقد کنم یا برگه بزنم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد