خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

13 ، فروش کلوب ، چیز دیگه هست بگین ؟!

روز 13 فروردین ، روزی که هر سال واسه من کلی خاطره و شادی و ... بود امروز به گند ترین نحو تموم شد و بدون هیچ چیزی برگشتیم خونه

حالا بماند که مردم توی این روز کلی می خندن و شادی می کنن و می رقصن و ...

اصلاً از جمعی که توش آدمای متکبر باشن اصلاً خوشم نمیاد ، خصلتم اینه عوضم نمی شم ...

خبر دیگه ای که حالمو بدتر کرد ، خبر فروش سایت کلوب دات کام هستش که پشت پرده عجیبی توی این عمل هست و کسی هنوز دقیقاً ازش خبر نداره ...

امروز واقعاً خیلی ناراحت بودم ، با اینکه تموم مدت عمرم که می اومدیم 13 ، همیشه شاد بودم اما امروز همش یه گوشه ای می نشستم و با موبایلم به آهنگ گوش می کردم در صورتی که کلی آدم اطرافم بودن ...

ای بابا ، شعار زندگی ما هم شده :

...::: هر روز بدتر از دیروز - ( دینگ دینگ ) - من :::...

نظرات 1 + ارسال نظر
من تنها شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 http://mane-tanha.blogsky.com

هوای خونه برگشته،
تمام جاده بارونه،
یه حسی تو دلم میگه،
تو نزدیکی به این خونه
(هندزفری تو گوشم و این آهنگ داره میخونه، بیلاخ به دنیا)

والا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد