خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

دستم به قلم ( تایپ ) نمی ره

نمی دونم یه مدتیه حسی به نوشتن و خودنویس رو ورق زدن ندارم ، خوب نیستم

این مدت البته اتفاق خاصی هم واسم پیش نیومده که بخوام حرفی بزنم و یا اینکه بنویسمش

فقط می تونم بگم بعضی چیزا واسم ظاهر شد ، بعضی حقایق روشن شد ، بعضی ها رو بیشتر شناختم و ...

دیشب خونه پسر دائیم بودم ، دختر خالم و پسر خالم هم اونجا بودن

شب به یاد موندنی بود ، پر از خنده و ... و ...

الانم که نشستم و واستون دارم می نویسم ، گوشیم به سیستم وصله و دارم از قشنگترین آهنگ ها جدا می نم و می ریزم روی مموری گوشی

رستی یه خبر خوب ، امشب حقوقم رو دادن ( تعجب نکنین ، چک رو از دفتر آوردن بیرون و واسم نوشتن )

معدم کمی درد گرفته ، نمی دونم چرا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد