خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

عجب شانسی واسه همکاری ...

چند روز پیش رئیسم با من تماس گرفت و گفت ، مهندس ص. تماس گرفتن و گفتن برای همکاری واسه یکی از شهر های خراسان شمالی ( بجنورد ) به کمکم نیاز دارن و ازم خواستن تا باهاشون تماس بگیرم و جواب رو بدم

فک کنم پریروز بود تماس گرفتم باهاشون  گفتم که با من امری داشتین ، و مهندس ص. جواب داد و گفت والا برای نصب نرم افزار های شرکت های بجنورد نیاز به همکاریتون داریم ، از تهران برای آماده سازی و تکمیل مقدماتش شخصی رو می فرستیم ، اما برای نصب نرم افزار می خواستم ببینم می تونم روی کمک شما حساب کنم ، منم چون با شرکت و مهندی ص. کار کردم ، قبول کردم

تازه ازم خواستن تهران رفتم حتماً برم شرکتشون و بهشون سر بزنم و دیداری با هم داشته باشیم

من اگه بتونم واسه 15 تا چند روز می رم تهران ، هم واسه شرکت خودمون ، هم شرکت پژوهان سپند و هم یه دیدار با دوستام

این سفر واسم هم از نظر موقعیتی ، هم معنوی خیلی سود داره ، یه جورائی خیلی تاثیر داره توی زندگیم و کارم و امیدوارم که خوب پیش بره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد