خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

اوس کریم ...

ای خدا می خوای منو دست خالی برگردونی ؟!

ما که همیشه راضی هستیم به رضای تو ، چرا دل ما رو که خوش کردیم به کسی می خوای برگردونی ؟!

البته نمی دونم ولی یه حسی بهم می گه تو راضی هستی به این کار ، پس پشتمو خالی نکن ...

تو که می دونی هر چی خواستم و هر کاری خواستم بکنم به امید و توکل تو بوده ، پس تکیه کردم به تو که مطمئنم بهترین تکیه گاهی ...

با تموم ناپاکی دلم بازم دست به دعا بر می دارم ، آخه به عشق بخشیدن توئه که گناه می کنم ...

واسه تو نوشت : مال بد بیخ ریش صاحابش ، می دونم مال خودمی آخرشم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
کرم خبیث دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:41 http://www.kermkuchulu.blogfa.com

صبر پیشه کن برادر من

فحش می دی چراااااااااااااااا ؟!
من داداشت نیستماااااااااااااااااا ...

پری دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:41

مگه مال بده؟ها؟هاااااااااا؟هاااااااااااااااااااااا
اگه بده پس چرا می خوایش

مال بده واسه شما ها ، بدین به خودم :-?
چرا می خوای نگهش داری ؟!
نمکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد