خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

نمکیـــــــه ...

نمکیه ...

آی خونه دار ، آی بچه دار عشق منو بردار بیار ...

کدوم طرف ، کدوم خونه ، نمکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ...

دنبال روی ماهشم ، تشنه ی اون نگاهشم ، نمکیــــــــــــــــــــــــه ...

هوا گرمه ، کسی نیس عشقمو بیاره بده ؟! آی خونه دار آی بچه دار نمکیــــــــــــــــــــه ...

جونمو می دم می گیرم ازتون ، پولشو می دم می خرم ازتون ، نمکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
پری دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:53

پس عخشت نون خشکه فهمیدم از اول می گفتی نون خشکارو بهت می دادیم

من نمکی عشق خودمم ، بعدشم من کی گفتم نون خشک بردار بیار ؟!
نکنه رو دستت باد کرده ؟!

گلپسر سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:05 http://blackLove-07.blogsky.com

سلام جای جالبی دارین به من هم سری بنزنید خوشحال میشم.

بچه بیرجندی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:13 http://bachebirjandi.blogfa.com

زیباست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد