خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

روزی 8 ساعت یا 80 ساعت ؟!

بابا خر که گیر نیاوردین که ؛ روزی به جای 8 ساعت دارن از 24 ساعت شبانه روز از من 80 ساعتش رو کار می کشن ، هر کی هم یه اُردی می ده ...

از اداره کل آقای ر.س می زنگه می گه ، ... آمار ، آمار منو قبل 1 تحویلم بده اذیتم نکن !

از این طرف ، آقا ... ، Server کی آماده می شه لااقل قبل از 1 خرداد باید تحویلمون بدی که کارامونو شروع کنیم ، لنگ همینیم !

از این طرف رئیس و ...

امروز هم همکارم بنده خدا مسموم شده بود تو خونه افتاده بودش ! ( الان فهمیدم من این یه هفته تهران بودم این بنده خدا چی می کشیده )

البته بگم قراره ایشالله واسه همین مال خرداد مرخضی بگیره 20 روزه نیاد ...

خدائی بیاین بگین ، آخه یکی با کسی که اینقدر ازش کار می خواد ، حقوق کارگری می ده ؟!

بابا به خدا انصاف نیست ، من راضی نیستم !

ایشالله تو گلوتون گیر کنه ... ( دارم می زنم به سینم نفرین می کنم )

باورتون می شه هنوز زانوم مشکل داره ؟!

نمی تونم پامو خم کنم والا ، یکی هم به فکر من باشه !

امروزم روی لباسام مانور رفتم پاره شد ...

یکی نیست بگه آخه مهندس ، تو می خوای بری Server بنصبی و جابجا کنی و بزاری و ... با کت و شلوار می ری ؟!

هیچی شلوار سر کتم گفت ، جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت ... ( نخند عصبی می شم )

توجه نوشت : این عکسه نه منم نه پسرمه نه ربطی به من داره ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
پری چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:36

آخه مهندس ، تو می خوای بری Server بنصبی و جابجا کنی و بزاری و ... با کت و شلوار می ری ؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیشه نخندم جون من خنده نداره؟؟؟ داره دیگه
ایشاال... بزرگ میشی یادت میره حقوقتم زیاد می کنن
زانوتم ببر دکتر تا نزدمت(سگ می شویییییییم)

بعد اینکه Server رو راه انداختم می رم دکتر واقعاً فعلاً وقت ندارم ...

بهزاد چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:42 http://www.behzad12706.blogfa.com

سلاااااااااام...........
اقا صداش تا اینجا هم اومد
منتظرتم پیش ما هم بیا

درود بهزاد عزیز ، چشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد