خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خیلی نامردین ...

بابا یه کم وقت بدین ، مگه با قاطر طرفین ؟!

اون Server وامونده تا اطلاعاتش کامل بشه وقت منو زیاد می گیره ، اونو به جووون می خرم اما باور کنین نتونین راهش بندازین آقای ع.د مقصر خود شما هستین ، من کاری واستون نمی تونم انجام بدم ...

گفتم لیست اطلاعاتی ناوگان شرکت ها رو بگیرم اما شما گفتی نه ، منم گفتم چشم !

فردا روز اگه دیدین نمی تونین سرویس ببندین و ... منو سننه هاااا گفته باشم ...

راستی امروز رفتم موهامو کوتاهیدم و خوشگل و اینا شدم و جیگر شدم و داشتم تو خیابون می رفتم که چند تا دختر داشتن نگام می کردن افتادن توی جوف آب ( یارووو خالی نبند ، کی تو رو می نگاهه ؟! - هان کی بود ؟! با کی بودی ؟! ) ...

بعدشم زودی شال و کلاه کردم رفتم از یه مرکز سخت افزار کامپیوتر یه کیبورد و موس خریدم و شد 23500 تومان و منم فاکتورش کردم و بردمش پایانه ...

حیف اطاق Server واقعاً کثیفه والا خیلی شیک می شه ...

امروز از حرف یکی از متصدیا خیلی بدم اومد ، گفت اینا هیچوقت شریک نمی شن !

گفتم ایشالله می شن ، بعد کلی حرف گفت : این مهمه یه سفره ای پهن می شه ، آقا ... ، بابا ، آقای ا و فلانی می تونن بخورن ، این مهمه ...

انگاری این سفر فقط واسه من و بابا و ... سود داشته !

ولش کنین بابا مهم اینه که من کاری رو که ازم خواستن تحویلشون می دم به نحو احسنت و بعدشم خودم رو آماده می کنم برای پایه کوبی ( میخ کوبیدن ) ...

نظرات 2 + ارسال نظر
کرم خبیث چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:49

کم کم داری یاد میگیریا...

یاد داشتم :D

behzad پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 http://behzad12706.blogfa.com

سلام
نه کرمی راست میگه انگار تو کارت داری پیشرفت میکنی
بابا این همه کار نکن چرا اخه...........؟
دنیا ارزششو نداره....؟
شوخی کردم موفق باشید.
منتظرتم بای...

مرسی تشکر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد