خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

سوال ...؟!

کی روز جمعه ، روز تعطیل از خواب ناز بلند می شه می ره سر کار ؟!

جوابش چی می شه ؟!

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

بله ، امروز از خواب ناز بیدار شدم ، رفتم سر کار تا همین الان ، البته زیاد نبود اما روز جمعه تعطیه منم می خوام استراحت کنم ...

البته این تنها نیست فقط ، امروز عصر هم می رم سر کار ، ایندفعه بیشتر ...

داشتم می رفتم داخل پایانه ، دیدم جلوی درب ورودی سر و صداس ، فهمیدم صاحب اتوبوس ها دارن دعوا و جر و بحث می کنن ...

منم بی توجه از کنارشون رد شدم ...

نمی دونم این نرم افزار کنترل صورت وضعیت چرا اینطوری کار می کنه ، روانیم کرده همش خاموش می شه وسط کار

شاید مث سری قبل باز فن CPU از کار افتاده مسخره بازیش گل کرده ؟!

باید امروز عصر بازش کنم دقیق ببینم جریانش چیه ، خدائی نکرده CPU بسوزه باز یه دردسر اضافه می افته گردن من بدبخت

این مدت عصرا که می رفتم ، آمار رو تا حدودی ثبت کردم ، خدا کنه شرکت ها زیاد ایراد نداشته باشه اصلاً حال تصحیح آمارشون رو ندارم ...

راستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی از همه مهم تر ، چرا اینقدر حضورتون توی نظرات بلاگ من کم شده ؟!

کرم خبیث ، پری ، خانوم گل ، سحر خانوم ، بهزاد ، x و ...

چرا اینطوری می کنین ؟!

من دلم می خواد وقتی میام اینجا سر می زنم ببینم نوشته جدیدترین نظرات با رنگ قرمز اما هر دفعه میام پر از خالیه ...

سر بزنین اینقدر منو اذیت نکنین

راستی منم عین این گربه ملوسه خپلو یه بالش مخصوص دارم همش رو همون می خوابم ...

راستی دارم آهنگ عشق و حال از علی مرشدی رو می گوشم خیلی خوشم اومد ، آهنگ شاد وباحالیه و توصیه می کنم گوش کنین ...

نظرات 6 + ارسال نظر
کرم خبیث جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:32

بقیه رو نمیدونم اما من نزدیک کنکورمه کم میام.بعدش میجبرانم.فعلا حوصله وب خودمم ندارم

ایول ، تو موجه شدی ، بقیه هم باید غیبتشون رو موجه کنن
باید پیداشون کنم ...

شهریار شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20

بابا کارگر

برزگر

روز جمعه کار کن

بالش بغل کن

آهنگ گوش کن

خسته نباشی!!!

=))
شهریار خدائی خسته نشدی ؟! :D
اما دمت گرم :D
ایشالله هم خودش میاد هم نامش ، هم باباش هم خواهرش :)):D

خانوم گل یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:09 http://khanomgol83.blogfa.com

راست می گی روز جمعه و صبح زود بلند شدن خیلی خیلی سخته.... ایشاله که دیگر پیش نیاید.

مطمئن نیستم :D:((

خانوم گل یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:11 http://khanomgol83.blogfa.com

واسه کم شدن حضورم هم باید بگم:
من درگیر امتحانام .. هروقت کمی آزاد تر میشم میام بهت می سرم!

آره بیان سر بزنین :)
منم درگیرم اما میام :D

خانوم گل یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:12

راستی خودتم مث این گربه خپلویی؟:d

خپل صدام می کنن :))

خانوم گل یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:13

بیا به جبران چند روز نبودنم هم تا می تونستم برات کامنت زدم!
؛)

:D مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد