خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

و این بار ...

بله ، مدت زیادی بود منتظر اینطور تغییرات گسترده ای در خودنویس بودم که بالاخره تموم شد

همینجا باید تشکر کنم از دوست عزیزم علی بهنام فر که این قالب زیبا رو کد نویسی کردن و برای من آماده سازیش کردن ...

علی عزیز واقعاً ازت ممنونم به خودنویس من روح تازه ای دادی ...

راستی عزیزان قالب بلاگ یکی از ارمغان هائی بود که براتون داشتم و از این به بعد می تونین به جای آدرس بلاگ از آدرس Http://Www.Khodnevis.Us هم استفاده کنین و به بلاگ من بیاین و سر بزنین ...

الان خیلی ذوق دارم و خوشحالم ، بزارین برم کیف کنم بر می گردم شب واستون این چند روز رو می نویسم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
شهریار دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:58

مبارک باشه دادا

به پای هم پیر بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد