خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

فقط آهنگ ؟! ( سوتی بابام )

باور می کنین این مدت همه کارم شده ، چت ، آهنگ ، سر کار ، کلوب ، چت ، آهنگ ، کار ، سیستم ، آهنگ ، کار و ... ( ادامه پیدا می کنه ) ؟!

دیگه زندگیم خیلی خیلی مزخرف و تکراری و یک نواخت شده ها ، خیلی داره روی اعصابم راه می ره ...

حتی برنامه های مورد علاقه ی ماهواره رو هم نمی تونم ببینم ؛ « سفری دیگر » ، « همسایه ها » ، « در جستجوی پدر » و ... ( همشم مال فارسی 1 بود ها توجه کردین ؟! )

نظرتون چیه بکنم برم یه مسافرت توووپ ؟! ( مرخصی می دن بهم به نظرتون ؟! )

اما با این قومی که من می شناسم ، عمراً بزارن اندازه 1 ثانیه از محل کارم دور بشم !

نامردا ، هنوز حقوق برج پیشم رو ندادن ؛ این خیلی نامردیه خب ...

راستی امروز 4 نرم افزار فروش بلیط و صدور صورت وضعیت روی سیستم دو تا شرکت نصب کردم ؛ خیلی اذیتم کرد ولی خب نصبش کردم ؛ بعداً واسشون فاکتور می کنم و می فرستم ...

اینو یادم رفت بگم ، امروز بابام یه سوتی خفنی دادن که نگو ؛ پشت تلفن داشتن تماس می گرفتم ، یهو قطع کردن به همکارم گفتن : یعنی من باید تماس بگیرم بیان و مدارک بیارن واسه کمیسیون ماده 12 شرکتشون ؟!

تلفن رو قطع کردن و گفتم فدای سر 7 تا بچم ...

حالا من و دوستم رو می گی ( نماینده ادره کل و کارشناس و دوست و همکارم - غیر اون همکارم ) چشای گرد شده و دهنای باز ، داشتیم حساب می کردیم ما چند تا بچه ایم ... ؛ دیدیم به به چه کلاهی سر مامانمون رفته ، بعد 22 سال که از خدا عمر گرفتم ، فهمیدم بابام یه زن دیگه هم داشته ! ( آخه ما 3 تا پسر و 1 دختریم ، اون 3 تای دیگه کیان ؟! )

راستی دارم امتحان می کنم کد نویسی وبلاگ یاد بگیرم ؛ طراحی سایت که می کنم ، کدنویسی بلاگ و طراحیش رو هم یاد بگیرم دیگه عالیه !

راستی آهنگ جدید ماهان بهرام خان رو گوش کردین ؟!

حرکت اول اسم آهنگشه و به نظر من خیلی قشنگه !

راستی یه مدتیه همه دارن بهم می گن : به فکر شو ، آستین بزن بالا زن بگیر که زلفانت در ره باد است ( یعنی داره کچل می شی ) !

البته خودم اذیت می شم ، خب موئه و به زیبائی مربوطه ولی به نظرتون ، کسی که آدم رو به خاطر موهاش بخواد ، بخواد به خاطر مو با آدم زندگی کنه و بمونه ، زندگی خوبیه ؟! ( راستی موهام اونقدا که می گن اونطوری نیست ، من کم مو شدم و دیگه قرار نیست بیشتر از این بریزه )

پ.ن : به پدرم افتخار می کنم ، توی زندگی مشترکش هیچوقت به مامانم خیانت نکرد و همیشه باهاش صادق بوده و به این افتخار می کنم که تربیت شده اینطور پدری هستم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم گل شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:11 http://khanomgol83.blogfa.com

اگه بهت مرخصی میدن، سفر عالــــــــــــیه

آره اما نمی دن :(

خانوم گل شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:12 http://khanomgol83.blogfa.com

چه اون تیکه رو بابات باحال اومده....
ولی یکم زیر نظرش بگیر ، شایدم بچه هایی دیگه در کار باشه و شما بی خبرین:d

سوتی بی خودی نمیاد ، حتماً اینطوریه :D:))

شهاب یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 http://chertgah.blogfa.com

این روزمرگی ها واقعا آدم و خسته میکنه!

این دیگه از روز مرگی گذشته ، رفته یه کیلومتر اونور تر ...
راستی ممنونم که به بلاگ من توجه کردین و برای من نظر گذاشتین ... :)

کرم خبیث یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23

اصلا درگیر این سوتیه بابات شدم خفن.

=)) آره ، هنوز خودمم درگیرشم
دیشب به مامانم گفتم ، مامانم می گه دنبال زن دیگه باباتون بگردین :D

خنکای پایان خاطرات یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37

از آن نترس که های وهوی دارد

از آن بترس که مثل تو

آدم باحالی باشه!

بابات رو از طرف من ببوس

همیشه دستای مهربونشو می بوسم :)

پری یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:46

دم ابابت گرم سوتیش خیلی خفن بود.مردم از خنده

سوتی نمی ده نمی ده وقتی می ده می ترکونه :D

سحر دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://MAJARAHAYE2GIRL.BLOGFA.COM

سلام.بابات خواست اغراق کنه که تاثیر حرفش بیشتر باشه.ولی تو دلش چه خبر بود؟؟؟{چشمک}شوخی کردم بابات همین که تورو داره باید هزاران بار خدا رو ......استغفرالله بگه{نیشخند}
.
.
.
.
.
ای بابا چقدر اشتباه تایپی میشه..خدارو شکر بگه{نیشخند}{لبخند}{گریه خند}
دستم کمی تا قسمتی متساعده ۶هفته باید اینجور بمونه.والله الن دوهفته است هرکی میپرسه عین طوطی میگم۶هفته..پیازداغش و زیاد میکنم دیگههههههه.
والله من اولینبار بصورت تجربی عکس گذاشتم تو وب و کاری دیگه ازم برنمیاد..

PICOFILE.COM عضو بشین و عکساتون رو اونجا آپلود کنین تا بتونن همه ببینن
بعدشم اینقد اغراق بده :D
بعدشم ایشالله دستون زود زود خوب بشه :D
بعد اونم ، بابامه دیگه :))
هنوز باید به داشتن اینطور پسری افتخار کنن :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد