خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

با خستگی اومدم ...

به لطف پروردگار بزرگ توستم برم داشنگاه و دیروز ( 5 شنبه ) اولین روز کلاس بود که با دروس ریاضی و فیزیک ( خیلی سخته ، دهنم آسفالت شده ) شروع شد ! شانس ما رو می بینین تو رو خدا ؟ متاسافانه به دلایل نا معلوم تمام فرمول ها و قواعد و قرارداد های ریاضی و فیزیک کاملاً از حافظه ام پاک شده و از دیشب من در گیر یادگیری و ... و ... و ... هستم ! نستم خوب درس بخونم اما متاسفانه همه توی خونه ( غیر بابام ) مسخرم می کنن ! در کل روز های خیلی سختی رو همین اولی خواهم داشت مگر اینکه بتونم یه جورائی از صبح تا شب بشینم و از اول مرور کم درس های رو ( مگه ریاضی هم حفظ کردنیه ؟ ) ! اگه کسی هست می تونه توی ریاضی و فیزیک کمکم کنه ؟ کرم خفیث ؟ پری ؟ خانوم گل ؟ سحر خانوم ؟ شهریار ؟ ای خدا ...

پ.ن : ببخشید خیلی دیر اومدم ، خیلی هم کم نوشتم اما خیلی سرم شلوغ شده ، باید بشینم دروس قدیمی رو بخونم تا همه چی یادم بیاد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
کپل بانو شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:53 http://takhchar.blogfa.com

باس بگم منو ریاضی میونه ی بسیار شکرابی داریم هرچند دبیرستان رو با نمره ۱۹-۲۰ گذروندم ولی همچین باهاش حال نکردم که یادم بمونه.خلاصه سعی کن با خوندن کتاباش حالیت بشه دیگهدر ضمن شما علاوه بر ریاضی و فیزیک بسیار املای ضعیفی دارید

سحر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

من و ریاضی؟واخ واخ بلادور..منم مثل اون ضرب المثله که میگه۲*۲تا=۵تا
از اول خلقتم که نه از اول دبیرستان ریاضی با من نساخت.
فیزیک هم همینطور...
خودمو میکشتم تا حدش ۱۲.۱۳ بگیرم:دی نخند
پس بگو دانشجو شدی؟
دانشگاه رفتی؟حالا کجا رفتی که تحویلمون نمیگیری؟هاااا؟
بزار منم برم یه جای خوب اگه تحویلت گرفتم...
این ـــــــــ این نشون٫¤٪،*٫¤٪ اینم روش اینم اشانتیونش
من نفتم دیگه بای

منم رشته ام هنرستان بود ، شانس گندم چطوری در اومد یهوئی همه رو باید اول ورودی دانشگاه پاس کنم ( هی )
چه با حال همه مثِ منن :D
من کجا تحویل نگرفتم ؟ چرا دروغ به ناف من می بندین ؟ ااا
عجبااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کجا رفتین ؟ شما نفتین ؟ :D

سحر چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

ا توهم ۱۲ ۱۳ میگرفتی؟
من نفتم تو نفتی ما نفتیم آنها نفتند...به این دستور زبان چی میگن؟صرف فعل
حالا مفهمیدی ینه چه؟

هاین ؟
نفتم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد