خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

عوض شدن ...

یادتونه گفتم زیاد از این آقای ع.ن خوشم نمیاد ؟ می دونین چه اتفاق گندی افتاده واسه من ؟ بیچارگی و فلک زدگی اینکه با تغییر در رئیس های عزیز ، یکی از عزیزان و مدیران حذف و ع.ن اومده بین هیئت رئیسه ! اه گند بزنن به این اوضاع . گفتن از قدیما « مار از پونه بدش میاد ، در لونش سبز می شه » ، واسه من فلک زده هم اینطوری شده ! دم از اونی که بدم می اومد ، اومد شد بین کسائی که رئیس ما حساب می شن ! البته اینم بگم که آقای ع.ن نمی تونن به من چیزی بگن و اگر ببینم دارن زیادی از کوپنشون صحبت می کنن ، چنان رنگیشون کنم که نتونن بشورن خودشونو ! من از آدم های دو رو و ریا کار خوشم نمیاد ، حرف مفت هم بشنوم سریع واکنش نشون می دم ! بابا می گفتن ، من هر وقت با این مرد صحبت کردم ، آخرش به درگیری رسیده بود اما خب عادت کردم بهش دیگه ، زیاد توجه نمی کنم ! رفته بود به بابا گفته بود ، آئین طرف ما نیست و طرف غریبه ها رو می گیره و با چشمک و اینا با بقیه همکاری می کنه ! یکی نیست بهش بگه ، من که توی مجموعه خودتونم کجا طرف من رو گرفتین که الان بخواین من طرفتون رو بگیرم ؟ بعدشم ، من با اون غریبه هائی که می گین دارم کار می کنم ؛ با هم مشورت کاری و ... داریم و خدماتی رو که به ما می دن به اعتبار منِ ! والا باید تا الان می رفتین گوسفند می چروندین ! گرفتین چی شد ؟ هر چی من نمی خوام دهنم رو باز کنم نمی شه ، اه !دیروز مجمع بود ، عوض شدن ! البته دوستان همون دوستانن ولی یه دونه توشون عوض شد اونم فدای سرم ! من کار خودمو می کنم ، همین ! حالا باید وایسم و ببینم توی تعیین سمت به این آقا چه سمتی می دن ! دوس ندارم که طوری بشه که با ایشون برخورد داشته باشم ؛ اصلاً و به هیچ عنوان ...

می دونین این ماه چه بلائی سر من در اومده ؟ سیستم کنترل صورت وضعیت خراب شده بود و نرم افزارش بالا نمی اومد ! من چند روز قبلش از اومدن آمار بردمش اداره کل تا سیستم رو درست کنن و بهم تحویل بدن اما جونم واستون بگه کارشانس فناوری اطلاعات سازمان رفت مرخصی ، نیومد و همکارش اومد کار منو راه بندازه ! تا حدودی هم راهش انداختا ولی یه روز استفاده نشده دوباره نرم افزارش قاطی کرد ! هیچی زنگ زدم جریان اینطوریه و ... ! حالا قرار شده بیان شنبه درستش کنن توی دفتر ! حالا ببینیم چی می شه ، می تونن درستش کنن یا من رو می خوان مقصر بدونن ! خدایا کمکم کن ...

پ.ن : دو تا پست به خاطر شما در یک روز ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ویولت شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://aloneviolet.blogfa.com/

یا لطیف!

سلام...

منم خوشحال میشم به وبتون سر بزنم

منم یه دوست دارم اسمش فاطیه...اونم در حد تیم ملیه...البته تیم ملی فوتبال نه ها...در حد کشتی و بسکتباله

منم خیلی مشکل دارم تو محل کار.البته با کسی نه...با کل کارم.

موفق باشین

ویولت شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:09

چطوری خصوصی بذارم؟؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد