خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

عشق همسایه ها ...

بعضی وقتا برنامه های ماهواره و تلویزیون رو می بینم خیلی وقتا به این فکر می افتم که واقعاً من هم می تونم صاحب یه عشق واقعی بشم یا نه ؟! مث عشقی که بین Oskar و Tatiana اینقدر عمیق که واسه خوشحالی همدیگه هزار کار رو انجام می دن ! حتی با اینکه Oskar عاشق Tatiana هست اما اینقدر براش شادی عشقش مهمه که خودش کمک می کنه تا Gato Agilar بش ملکه ی وجود Tatiana تا دیگه اون رو فراموش کنه ! چقدر جالب بود اما اینا فیلمه ، قصه است ، داستانه ! اما اعتقاد من اینکه عشق واقعی وجود داره ، هست و منتظر ماست ، فقط باید پیداش کنیم !

احساس من چیز دیگه ای رو می گه ! اینو می گه که من عشقی رو که به دنبالشم پیدا کردم ! اما واقعاً ما حاضریم به خاطر شادی هم از خیلی چیزای خودمون بگذریم ؟ واقعاً می شه ؟ من واسه شادی دم بریده ام واقعاً حاضرم خیلی کارا انجام بدم ... . عشق نه دین می شناسه ، نه اینکه کجا هستی و کجا باشی ! دوست داشتن و عشق از یه چیزی سرچشمه می گیره مث نگاه ، مث احساس آرامش در کنار کسی بودن ! خستگی نمیاره ! باور نمی کنین ؟ عاشق شدین ؟

نمی دونم اسم این قانون چیه ! جادوی ذهن ، نیروی ماوراء یا ... اما اینو باور کردم که « به هر چیزی که فکر کنی و تصورش کنی به همون می رسی ؛ همیشه مثبت فکر کن و به همه چیز مثبت نگاه کن » ! شما چی ؟ به این نتیجه رسیدین ؟ شنیدین بعضی وقتا بزرگ ترامون وقتی حرف منفی می زنیم ، می گن بهمون « نفوس بد نزن بچه » ؛ شنیدین ؟ سرچشمه همون حرفائیه که من زدم ...

پ.ن : فردا امتحان ریاضی ، پایان ترم دارم ! واسم دعا کنین ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:16 http://mohamad-naseri.persianblog.ir/

سلام
تولد وبلاگت مبارک باشه آئین عزیز
راستی روز دانشجو هم مبارک باشه ، دانشجوی جدید الورود

ویولت پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:28 http://aloneviolet.blogfa.com/

یا لطیف!

منم خیلی خوشحال شدم اومدین.

بازم سربزنین.

به امید راه افتادن سایتتون.

روزتون هم مبارک البته دیرادیر

خانوم گل پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:46 http://khanomgol83.blogfa.com

سلام.
شرمنده این چندوقته حسابی درگیرم....
مرسی که میای سرمیزنی
امیدوارم که امتحانتو هم خوب داده باشی

به به آدمای بی معرفت پیداشون شد :D
خوبین شما ؟ :D
چه خبرا ؟
خواهش می شود :D

کپل بانو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:34

آخی اون جمله آخرت حسابی دلمو سوزوند.از اون جمله بالایی هام که سر در نیاوردم .زیر دیپلم بگو مام بفهمیم

عاشخ شُتَم ...

سحر شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

عاشق شدی؟خدا بخیر کنه.مواظب دلت باش

آره خب ، عاشخ شدم اونم عاشق یه دختری که خیلی وقت پیش کمی می شناختمش
باهام دعوا می کردیم !
می دوستمش خب ، همون وقتا هم می دوستیدمش اما حرفی نمی زدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد