خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

وای خدا امروز 26 ؟

بیچاره شدم که ، من امتحانام داره شروع می شه اما دوباره آمار و اطلاعات اداره کل اومد وسط که ! حالا باید چیکار کنم ؟ خدائی این اداره کل هم ما رو گرفتار خودش کرده باز خوبه این مدت تعطیل بود خوب کیف کردیم از تعطیلات ...

راستی خیلی وقت بود واستون در مورد کار و شغلم چیزی ننوشته بودم نه ؟ اشکال نداره الان یه چندتائی حرف دارم که واستون می نویسم ...

راستش این مدت خیلی واسم کار پیش اومد و مجبور می شدم ساعتی رو از دفتر بیام بیرون و به کارام برسم اما هماهنگ می کردم که همکارم کاری نداشته باشه و حتماً خود رئیس توی دفتر حضور داشته باشه که تنها نباشه همکارم اما خب 2 روز نشد . یه روز به یکی از دوستان قول دادم برم محل کارش سیستماش رو روبراه کنم . باهاش رودر وایسی ندارم که نتونم بیام بگم و اینا اما خب در مورد هیشکی ، وقتی قول می دم بد قولی نمی کنم . آقا ما از همه جا بی خبر روز قبلش قول دادیم که بریم اونجا سیستماش رو ردیف کنیم و کمکش کنیم راحت راهش بندازه . البته دمش گرم خودش بیشتر کاراش رو رو براه کرده بود و فقط چند تا کوچیک مونده بود ؛ روز بعد رئیس رفت واسه جلسه یا نمی دونم دقیقً چه کاری که دیر داشت می اومد ! من ساعت های 10:30 آماده شدم که می خواستم برم یهو دیدم همکارم بلند شد و گفت آقا آئین ما رفتیم ! حالا منو می گی چشام شده بود اندازه قورباغه دو تا چهار تائی ، رفت همکارم ! حالا من قول داده بودم به اون بنده خدا که برم ؛ هیچ راهی نبود ، زنگیدم گفتم فلونی من نمی تونم امروز بیام ، همکارم هواسش به کار من نیست و راه افتاده رفته از دفتر بیرون ؛ من فردا میام پیشت . هیچی بیچاره قبول کرد و گذاشتیم واسه فردا . رئیس همون حدودا زنگید که کار داشت ، گفت همکارت کو ، گفتم والا رفته بیرون بدون اینکه توجه کنه من صبح بهش گفتم که می خوام ساعت 10:30 برم جائی کار دارم . رئیسم گفت تو برو گفتم نه نمی شه ، بیخیال زنگیدم به دوستم گفتم فردا میام پیشت ... ( فردا که رفتم خدائی راس گفت ، رُسم رو کشید - شوخی - بیشتر کار ها رو خودش انجام داده بود ) ...

فردا اولین روز کاریه ، بعد از 4 روز که خوش گذروندم ، باید 8 صبح بیدارشم ( زورم میاد ... )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد