خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

جمعه ی ...

اه چرا جمعه اینقدر نامرد و ناراحته ؟ صبح خوب اما عصر بد و بد تر و بد تر . همیشه از عصر های جمعه بدم می اومده . چرا انقدر دلگیر می شه ؟ اما چرا دروغ بگم ، تنها اتفاق خوبی که واسم افتاد همین یه ساعت پیش بود که با دم بریده صحبت کردم ! بهترین اتفاق همین بود ؛ خب بریم سراغ پرده های نمایش اتفاقات افتاده کاریِ من ...

پرده ی اول ( طرح های جدید پایانه ) : توی پایانه مسافربری اینجا ، طرح جدیدی اجرا شده به اسم طرح ساماندهی سرویس های مسافربری بعد از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها . این طرح توسط حاجی ا.ه مطرح شد و مجری طرح هم خودشون شدن . این طرح به نظر شخصاً من باعث آرام تر شدن پایانه شده و وضعیت سرویس دهی شرکت ها شده . البته این طرح هم مث بقیه طرح ها مخالفانی داشت و متاسفانه مخالفت ها به طوری بیان شد که نزدیک بود چند نفر بیچاره و حتی راهی بیمارستان کنه . مثلاً جلوی دفتر ما گلوی یکی رو گرفتن می خواستن خفه اش کنن و ... . بیخیال این قسمت ها وحشیانه اش رو تعریف نمی کنم دیگه ، این بدترینش بود . هیچی ، بیخیال اما از این طرح نزدیک 1 هفته است می گذره و مشکلات داره بررسی می شه ...

پرده دوم ( قرارداد جدیدم با تهران ) : من نزدیک به 1 و نیم با شرکت های مسافربری اینجا ار کردم ( چون خودم بخشی از اونجا بودم و دفتر دار انجمنش هستم ) و از طرف شرکت تهران نماینده رسمی معرفی شدم اما تا همین الان قرارداد همکاری نبسته بودم و به صورت کلی ، به همراه حقوقی که از انجمن می گرفتم کار می کردم . هفته پیش مهندس ص. تماس گرفتن و بهم گفتن مگه تو با شرکت ها قرارداد پشتیبانی نبستی ؟ بعد که فهمید چطوری کار می کردم کلی ناراحت شد و یه کمی ازم دلخور شد که چرا از حقم دفاع نکردم . هیچی بهم گفت واست فرم قرارداد می فرستم تا به صورت رسمی با ما قرارداد ببندی و رسماً به شرکت ها به عنوان نماینده شرکت معرفی بشی و طبق اون قرارداد با شرکت های مسافربری قرارداد ببندی . امیدوارم این قرارداد باعث بشه من بتونم حقی رو که خیلی وقته ازم خوردن پس بگیرم ...

پ.ن : فعلاً همینا به ذهنم می رسه . بعداً براتون می نویسم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ماریه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:31 http://mariyeh.blogfa.ir

به نام خدا "

سلام


میدونستید که...........................

امروز روز جهانی خاطره هاست !!!!!!!!!!!!!!!!!

اولین خاطرتون از من چیه ؟

جواب بدید منتظرم ها!!!!!!!!!!!!!!



"شاد زی و شادی گستر باش "

"همواره موفق باشید ."

کپل بانو سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:23 http://takhchar.blogfa.com

من پست کاری دوس ندارم شخصی دوس میدارم.راستی چرا این قده دیر آپ میکنی حوصله م سر رفت

والا بوخودا وقت ندارم . بتونم چشم
امتحانام تموم بشه چند روز زیادی رو بیکارم تا ترم جدید ، همش میام به امید خدا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد