خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

یه بازی ...

نشستم فک کردم دیدم همگی دوستان دارن از روی هم تقلب می کنن و بازی ارائه می دن ، منم گفتم بشینم و یه بازی خودم طراحی کنم و ارائه کنم خدمت دوستان ... ( دی دی دیدینگ )

بازی که من طراحی کردم اسمش هست « می پرسه ، جواب بده » ! حق کپی رایت و این حرفای این بازی به منه ؛ لوبیای سحر آمیز ( آئین ) - حتماً ذکر شود والا دعوا می شود ...

خب بازی به این شکله که من 10 سوال رو از شما می پرسم ، شما به اون ها به طور صادقانه جواب می دید و در آخر اسم نفر بعدی رو که می خواین این رو بعد از شما انجام بده رو می گین ، باشه ؟

خب بریم سراغ بازی ...

بقیه در ادامه ...

سوالات به شرح زیره :

1. اگه بهت بگن وبلاگت رو حذف کن بهت 100.000 تومان می دن ، چیکا می کنی ؟

2. خوابی ، یهو یکی میاد توی اتاقت تو رو توی خواب می ترسونه ، باهاش چیکا می کنی ؟

3. صبح که از خواب پا می شی می شنوی مامانت داره صدات می کنه و می گه ، مامانی پاشو بدو که می خوای بری مهد کودک ! چه حسی بهت دست می ده ؟

4. رئیس یه شرکت بزرگ تجاری توی پایتخت کشور هستی ، متاسفانه متوجه می شی یکی توی شرکت داره اخطلاس می کنه ! پرسو جو می کنی و می فهمی اون شخص بهترین و صمیمی ترین دوستته که باهات کار می کنه ! چیکا می کنی ؟

5. سرت توی کتابته و داری مطالعه می کنی ، احساس می کنی توی لباست یه چیزی مور مور می کنه ! لباستو که نگاه می کنی می بینی یه عقرب توی لباسته ! راستشو بگو چیکا می کنی ؟

6. توی قرعه کشی یه لاتاری برنده می شی و بهت می گن از بین دو جایزه یکیش رو انتخاب کن ! اولین جایزه بلیط رفت و برگشت به کانادا و دومی بلیط رفت و برگشت به کیش با تمام امکانات رفاهی ! کدوم یکی ؟

7. سوار تاکسی می شی ؛ راننده تو رو به مقصد می رسونه اما مثلاً کرایه 500 تومانی رو ازت 900 تومان می گیره ! عکس العملت چیه ؟

8. توی خیابون راه می ری یه جنس مخالف بهت تنه می زنه ! می زنیش یا بیخیال رد می شی ! یارو هم خیلی پروئه و طلبکار ...

9. رفتی توی یه اداره واسه یه دونه امضاء از یه رئیس بخشی مشکل پیدا کردی ! این طرف هم یکی از اون آدمای خشک و عصبیه ! چطوری امضاء رو می گیری ؟

10. بازی رو تموم کردی ؟ یکی رو معرفی کن اینجا و بهش اطلاع بده که بازی رو ادامه بده ! اون کیه ؟ ( فقط یک نفر ... )

اون از سوالات اما حالا جئاب های خودم :

1. اگه بهت بگن وبلاگت رو حذف کن بهت 100.000 تومان می دن ، چیکا می کنی ؟ دفتر خاطراتت رو پاره می کنی ؟ من که نمی کنم ... ( پولو می گیرم ، نسخه پشتیبان هم می گیریم ! وبلاگ رو حذف می کنم ! بعد دوباره می سازمش )

2. خوابی ، یهو یکی میاد توی اتاقت تو رو توی خواب می ترسونه ، باهاش چیکا می کنی ؟ پا می شم دنبالش می کنم تا جائی که جون داره گازش می گیرم !

3. صبح که از خواب پا می شی می شنوی مامانت داره صدات می کنه و می گه ، مامانی پاشو بدو که می خوای بری مهد کودک ! چه حسی بهت دست می ده ؟ جان ؟ هاین ؟ چی ؟ شکه می شم و دنبال راه می گردم برگردم به زمان خودم !

4. رئیس یه شرکت بزرگ تجاری توی پایتخت کشور هستی ، متاسفانه متوجه می شی یکی توی شرکت داره اخطلاس می کنه ! پرسو جو می کنی و می فهمی اون شخص بهترین و صمیمی ترین دوستته که باهات کار می کنه ! چیکا می کنی ؟ راستش رو بخوای دنبال راه می گردم که بتونم درست کنم کاراشو و تخفیف بگیره توی مجازات اما ازش نمی گزرم ! دوست اونه که به دوستش خیانت نکنه ...

5. سرت توی کتابته و داری مطالعه می کنی ، احساس می کنی توی لباست یه چیزی مور مور می کنه ! لباستو که نگاه می کنی می بینی یه عقرب توی لباسته ! راستشو بگو چیکا می کنی ؟ یعنی هر چی لباس دارم پاره می کنم اونو از توی تنم می ندازمش بیرون ...

6. توی قرعه کشی یه لاتاری برنده می شی و بهت می گن از بین دو جایزه یکیش رو انتخاب کن ! اولین جایزه بلیط رفت و برگشت به کانادا و دومی بلیط رفت و برگشت به کیش با تمام امکانات رفاهی ! کدوم یکی ؟ چه چیزی بهتر از کیش ؟ اونم با همسر ... ( خنده )

7. سوار تاکسی می شی ؛ راننده تو رو به مقصد می رسونه اما مثلاً کرایه 500 تومانی رو ازت 900 تومان می گیره ! عکس العملت چیه ؟ پولو می دم ؛ اهل مشاجره هم نیستم اما چون کارم مربوط می شه به اینکه با تاکسی ها و ... سر و کار دارم یه جائی گیر بهش می دم اما اصلاً اهل تلافی نیستم ...

8. توی خیابون راه می ری یه جنس مخالف بهت تنه می زنه ! می زنیش یا بیخیال رد می شی ! یارو هم خیلی پروئه و طلبکار ...! کلاً عادت دارم هیچی نمی گم توی این مواقع ! دیدم پرو شد و این حرفا سرم رو اونور می کنم و بی تفاوت رد می شم ...

9. رفتی توی یه اداره واسه یه دونه امضاء از یه رئیس بخشی مشکل پیدا کردی ! این طرف هم یکی از اون آدمای خشک و عصبیه ! چطوری امضاء رو می گیری ؟ هر طوری شده پیدا می کنمشون و سعی می کنم هر چی که اون هست من بر عکسش باشم ... ( امضاء رو می گیرم ... )

10. بازی رو تموم کردی ؟ یکی رو معرفی کن اینجا و بهش اطلاع بده که بازی رو ادامه بده ! اون کیه ؟ چند تا حرف دارم ! چون این بازی رو من نوشتم اسم چند نفر رو می گم ! اما بقیه باید یکی رو بگن ! کُپُل بانو ، کرم خفیث ( خبیث ) ، سحر خانوم

پ.ن : یالا بدوئین بازی کنین ... راستی زیر بازی هم یادتون نره اعلام کنین « حق نشر محفوظ و مربوطه به لوبیای سحر آمیز ( آئین ) می باشد »

نظرات 7 + ارسال نظر
ماریه جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:09 http://micka.blogfa.com

اپمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سحر یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام من جواب سوالاتو توی وبم دادم بیا بخون

ببه به :D
آفرین سریع السیر :D

سحر دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

قابلی نداشت
چون خودم باحال بیدم باحال جوابیدم

خواهش می شود ، باحالی از خودمه :D

سحر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

دیییییییییییییییی
دیییییییدیییییییییدیدیدیییییییییییییییی
به قول یکی دیدید (دیدید رو با تحکم و سریع تلفظ کنید)
دیدید آمریکا با ما چه کرد؟؟
نمی دونم IQت گرفته کی اینو گفت یا نه.اما من نمیــــــــــــگم..

چی رو دیدم ؟ :D
IQ من ؟
دلم ADSL می خواد :((

سحر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سحر سحر سحر ببین تورو خدا... همش نظرات منه.
ذوق نمیکنی اینقدر تحویلت میگیرم؟

چرا خیلی ذوق کردم ، ذوق مرگ شدم :D

سحر چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

هچی بابا ...باهوش نیستی.وقتی میگم که نمیگم باید بفهمی یه شخصیت۳۰a30بود.

آهاااااااااااان ن نن ننن نن نن گرفتم چی شد :D

کْپْل بانو دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:12

آخیش یادم باشه آخر هفته که تعطیلاتم شروع میشه جوابتو بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد