خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

این روز ها همه ...

پرده اول ( من اومدم ) : خوش اومدم و خوب اومدم و این حرفا ( شما که یهم نمی گین ) ! خیلی دلم می خواست بیام و واستون بنویسم اما خب مشکلات درسی و کاری به من افتخار در خدمت شما بودن رو نداد و به خاطر این شرمنده ام ...

پرده دوم ( کلاس های ترم جدید ) : وای ترم جدید با یه درس جدید شروع شد ؛ اون هیچ چیزی نبود جز زبان انگلیسی ( البته عمومی ، تخصصیش مونده ) و البته یه درس دیگه به اسم آمار و احتمالات ! استاداش یه کمی خشک هستن و نمی شه زیاد تحملشون کرد ! ( شوخی می کنم استادای خوبی هستن ) ! خانم ر. استاد آمار و احتمالات و آقای م.ن استاد زبان انگلیسی ! وای نمی دونین جلسه ی اولی که اومده بود چقد پیشش ضایع شدیم رفت خدائی ! همون اول انگلیسی شروع کرد به حرف زدن و ما رو خجالت زده کرد و در آخر گفت : شما باید بخواید که یاد بگیرید ، من فقط اومدم کمکتون کنم و اینکه نمره هم بگیرین و من نمره نمی دم ( بله ، دستشون درد نکنه ) ! البته درس های دیگه ای هم مث ساختمان داده ها با استاد ن.ف ، زبان های برنامه نویسی وب با استاد ص. و ادبیات با ... ( اسم استاد یاد نمیاد ) ! این ترم درس های سختی داریم اما خب برعکس استاد هاش خیلی با تجربه و مغز پُر هستن ! در کل این ترم ترم خوبی باید باشه ( دعا کنین قبول شم ) ...

پرده سوم ( آهنگ جدید سیروان خسروی ) : آهنگ بارون پائیزی سیروان خسروی رو شنیدین ؟ خیلی باحاله ! با تموم آهنگائی که ازش شنیدم فرق داره ( صدا صدای اصلی خودشه ) ! سیروان یکی از تنظیم کننده های مورد علاقه ی منه و من شخصاً کارشو خیلی دوس دارم ...

آهای بارون پائیزی ... کی گفته تو غم انگیزی

تو داری خاطراتم رو ... تو ذهن کوچه می ریزی

پرده چهارم ( دم بریده و دلتنگی ) : وای شما نمی دونین چقده من خوشحالم ! قبلنا فک می کردم دم بریده دلش واسم تنگ نمی شه ! البته نه که تنگ نشه اما نه اینقده ! مشکلی واسش پیش اومده بود و تقریباً چند روزی نتونستیم با هم صحبت کنیم و باهم در ارتباط باشیم ؛ بعد چند شب زنگ زدم بهش و تونست صحبت کنه ! نمی دونین چقدر دلم واسش تنگ شده بود و اینقدر دل تنگ همدیگه شده بودیم که نگو و نپرس به خدا ! ( دیگه چیزی نمی گوئیم ... )

پرده پنجم ( ADSL ) : باورتون می شه هنوز اینترنت خونه وصل نشده ؟ یه Access Point گرفتم اما هنوز نتونستم خودم رو به آنتن اصلی اینترنت شرکت وصل کنم ! قرار شده شرکت یه آنتن Sector نصب کنه و من بتونم از طریق اون اینترنت رو دریافت کنم ! دردسری شده این اینترنت هم برای ما به خدا . دوس نداشتم تا وقتی اینترنتم وصل نشده بلاگ رو آپ کنم اما خب دیدم خیلی وقته ساکتم ! به خاطر شما آپ کردم دیگه ...

پ.ن اول : از همگیتون که به وبلاگم سر می زنین ممنونم

پ.ن دوم : بازی رو کیا انجام دادن ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

منم از همگی کسانی که به وب آئین اومدنو پستشو نظر بارون کردند متشکرم
بابا آآآآآآآآآآآآآآآآآئیین چیییییییییییی میگی؟؟
کسی به وبت نمیاد که؟؟همش من دارم نظر میذارم...منو میگی دیگه نه؟؟کلاس میذاری میگی همگیعجـــــــــب
راستی مطلبتو نخوندم برم بخونم.....هه هه
منم به نوبه خودم از همگی(خودم) متشکرم....

خود شیرینی نکنین دیگه ! همه می دونن شما سر می زنین ( البته عشقولیمم سر می زنه اما کامنت نمی ده ! )
کرم خبیثم بعد مدت ها اومده ! تشویش :D

خانوم گل سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 http://khanomgol83.blogfa.com

سلام....
به به می بینم که دانشجو شدی رفت.... وای از زبان نگو... البت تخصصیاش آسونتره!
خوشحالم بابت خوشحالیت..... ایشاله عشقتون همیشه اینجور بمونه!

ببینین کی اینجاست !
یکی گاوی ، گوسفندی ، شتری ، مرغی ، گربه ای ، موشی چیزی بکشه :D
خوبین شما ؟ :D
بله که دانشجو شدم ! تازه کارت دانشجوئی هم دارم :D
زبان ، دارم پیشرفت می کنم :D
تخصیص که می گن آسونه آره اما نمی دونم ...
ممنونم بابت خوشحالیتون و منم از خدا واسه شما خوشبختی و شادی می خوام ...

کرم خبیث چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:19

محض کنف کردن سحر اومدم بگم ما با اجازتون وبش رو میخونیم اما قسمت نمیشه کامنت بذاریم.این بچه ما رو یتیم نبین.بزرگتر داره

واویلا ، حالا مگه من گفتم یتیمن ؟ :D

سحر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

بابا کی اومده منو کنف کنه؟کرم خبیث بابا برو کتیبه هاتو بساز یتیم داری به تو نیومده..
شجاع اونه که بعد خوندن کامنت بذاره نه که یواشکی بیاد سوک سوک کنه بره.بزرگترشیییییییییییییییییی؟بیا جلو بینم کرمولی عین هویچ قاچ قاچت میکنم جغله...
.
.

آئین حالا برو بزرگترتر بیار

من مامانمو می خوام :(:((

سحر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

حالا مامانی شدی؟؟
مامانمو میخوام

آره ، مامانمو می خوام ! :D
من مامانمو می خوام ، شما نخواه :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد