خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

شغل ...

اومدم امشب از وضعیت شغلی و اینا بگم

یادتونه بهتون گفته بودم که من توی یه طرحی مسئول اجرائی IT بودم که صورت جلسه شد ماهیانه برای پشتیبانی 300.000 تومان بهم بدن اما بعد از گذشت 4 ماه و بهم خوردن طرح حل و نقل نوین به جای حدود 1.200.000 تومان که باید بهم می دادن قرار شد 600.000 تومان بهم بدن ! حالا از این پول حقوق من بگذریم ، ووای که نمی دونین اینا چقدر قرض بالا آورده بودن ، با چه بدبختی بعضی هاشونو تسویه کردیم به خدا ! ای خدا ، این آخر سالی شانس بد ما هجوم اتباع بیگانه ( خارجی ) برای سفر های نوروزی میان و تأئیدیه می گیرین ! نمی دونین چه دردسریه به خدا ...

ماه پیش صورت جلسه ای تنظیم کردیم مبنی بر افزایش حقوق و پرداخت عیدی توسط شرکت به ما ( کارمنداش ) اما از بین تمامی اعضای هیئت مدیره محترم انجمن ، این آقای ع.ن اومد و گفت شما باید خودتون درآمد زائی کنین در بیرون ! من امضا نمی کنم ! رئیس محترممون هم به پدر بنده دستور دادن که صورت جلسه رو ارسال کنن بخ بقیه اعضا و امضا کنن و تصویبش کنن ! ایشون امضا نکنن اشکال نداره ( همه صحبت های رئیس جلوی خود آقای ع.ن بود ) ! خیلی از رئیسمون خوشم اومد ...

پ.ن اول : در سال آینده ، روز های پر باری رو برای شما آرزومندم ...

پ.ن دوم : افزایش حقوق توی سال 1390 چقده ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کپل بانو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

اوا چه جالب حقوق منو هم ندادن.ایشا ا... بده خیالمون راحت بشه.

منم حقوق می خوام :((

سحر یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

ایشالله حقوق منم بیشتر شه..
مامانت هنوز نیومد؟؟؟؟نمیبینم

مامانم ؟ :-S
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ...

کرم خبیث یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:01

اهم اهم...
کی دست رو بچه من بلند کرده؟
سحر جون شما میخوای منو قاچ کنی؟تو دیگه چرا گلم؟تو که میدونی من سر بهزاد و پیشی و... چه بالاهایی آوردم.یه کم عبرت بگیر

وائیلا ! کرم خبیث اومد دعوا کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد