خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

اومدما ...

پرده اول ( Dialup درست شد ) : بعد از مدت ها ( نمی دونم چند روز یا هفته ) اینترنت معمولی که دوستان متخصص متوجه می شن چی گفتم درست شد و یه بار خیلی زیادی رو از دوشم برداشت ! خوب نیستا اما بد هم نیست ، راضی ام فعلاً ! اینترنت ADSL منم که کلاً فک کنم مالید و از دست رفت . نمی دونم تا کی می تونم ADSL نداشته باشم ...

پرده دوم ( حال روحیم ) : راستش رو بخواین کمی سر در گم هستم ! یه مدتی شده دارم فکر می کنم و اینا ( به دلیل خصوصی نوشت و این حرفا مجبورم زیاد خصوصی نویسی نکنم ) قراره یه کاری کنم اما نمی دونم چطوری باید باشه ! واسه همین کمی سر در گمم ... ( احتمالاً پست خصوصی واسه دوستان خصوصی می نویسم ) ...

پرده سوم ( مریضی 3 هفته ای ) : آره نزدیک به 3 هفته می شه که سرما خوردگی کرفتم ! شاید به خاطر تغییر وضعیت آب هوائی باشه از زمستون به بهار ! بدبختی اینه که من مریض می شم ، کلاً تنفس و منفس و این حرفا یه جورائی داغون می شه ! تا صبح فقط از خواب به خاطر راحت نفس نکشیدن از خواب بیدار می شم . اذیت می شم خدائی ولی چه کنم ، نتونستم برم دکتر ، دارو های خود نسخه ای هم به درد نخور بود ...

پرده چهارم ( فکرای خوب ) : دنبال یه فکر خوب و عالی هستم واسه تأسیس یه شرکت خدماتی که مطمئنم این فکرم باعث می شه خیلی پیشرفت ها توی زندگیم بکنم ! به دم بریده گفتم بگرده و یه اسم خوب رو واسه شرکت پیشنهاد بده اما انگاری درگیر کارای دانشگاهشه و داره همش فراموش می کنه ! منم منتظر اسمم و رفتن دنبال کارای تأسیسش و البته دنبال یه وام می گردم که بتونم شرکت رو با توان و تلاش خودم درست کنم نه تکیه به شخص دیگه ! ( بابام منظورم بود ) . بیچاره واسم خیلی زحمت کشیده دیگه می خوام به فکر این باشم که خودم گلیمم رو از آب بکشم بیرون ...

پرده پنجم ( خودنویس ) : دارم یه فکرای جدید می کنم واسه خودنویس ، یه دستی به سر و روش بکشم توی این ما یا ماه آینده که یه تغییری بکنه و یه تنوعی بشه تا بازدید کننده هام بیشتر بشن بابا ! خدائی دق کردم دیگه ، چرا مثلاً توی وب کرم خبیث ، کُپُل بانو ، سحر خانوم و اینا همش پایه ثابت هستن و نظر می زارن اما واسه من نه ، خو منم حسودیم می شه دیگه ...

پرده ششم ( حرفی ندارم دیگه ) : نمی دونم چرا حرفام داره تموم می شه ! حرفی ندارم واسه گفتن ! حرفام چرا دارن ته می کشن ؟!

پرده هفتم ( کریس آنجل ) : این یارو کریسه خیلی خله ! همین الان که دارم اینا رو می نویسم ، چند مین پیش نگاه کردم دیدم داره خودشو نصف می کنه با اره ! چرا جذاب و جالبه خدائی نمی دونم ! اوف ، دیواننه است یارو خدائیا . اما دمش گرم ...

پرده هشتم ( سن و سال ) : هر چی می گزره می بینم دارم روز به روز بزرگتر می شم ! من الان دارم می رم توی 23 سال ! وای یه زمانی یادم نمی رفت ، نگران بودم که 18 ساله بشم می رم سربازی ، دوس ندارم بزرگ بشم ! وقتی معاف شدم ، گفتم جونم می رم گواهینامه می گیرم ! وقتی 20 ساله شدم ، گفتم خدایا شرکت ، دارم مرد می شم و الان از اون مرد شدن 3 سال می گذره ! یعنی هنوز مرد نشدم ؟! آبجی شنگول بهم می گه تو هنز بچه ای ! هیکلت بزرگ شده اما دل و عقلت بچه است ! چرا اینو می گه ...؟! مگه بده آدم توی جمع خاله زنکا نشینه و به غیبت از این و اون گوش نده ؟! یا اینکه بین جمع بزرگای مجلس نشینه و حرف های یه من سه غازی که در مورد جامعه و ... می گن گوش نکنه ؟! یا نگاهش به دخترای فامیل نباشه و ... فقط بشینه و با بچه ها بازی کنه ؟! این بده ؟! اگه بده آره من بچم ...

پرده نهم ( کمرم درد گرفت خو ) : باور کنین از اون موقع که سیستم رو گرفتم دستم و دارم واستون می نویسم ، از حالت 6 در 4 تکون نخوردم و همش دارم تایپ می کنم و با شنگول می حرفم ! دم بریده هم که حواسش به گوشیش نبوده و جوابم رو نداده ! آخ نگین که وقتی تنهام یا اعصابم درگیره ، ناخون می خورم و همش توی فکرم ...

واسه اون نوشت : دلم خیلی واست تنگ شده ! چرا یه مدتیه همش دارم به این فکر می کنم که چرا هر لحظه کنارم نیستی ؟!

پ.ن اول : دیدن اومدم و یه پست بلد و بالا واستون هدیه آوردم ؟!

پ.ن دوم : یه خواهشی ازتون دارم ، واسم دعا کنین ... ( اگه واسه دوستتون ارزش قائلین )

پ.ن سوم : اگه این دفعه که این رو نوشتم و دیدم نظرات من از 10 بیشتر نشده ، باور کنین به شنگول می گم خودکار بزاره لای انگشتم و گردنم رو بکنه لای در اتاقش ها ... ( می کنه این کارو )

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام خوبی؟

مرسی خوبم :D

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

منم خوبم...
منم وقتی بزرگتر از پارسال میشدم خوشحال بودم..
آدم وقتی حس کنه هرسال عاقلتروپخته تر از پارسال میشه..حس خوبی داره...
اما من دیگه نمیخوام بزرگتر شم.۲۴سالمه...تاحالا اینقدر فهمیدمو شناختم که از دنیا بیزار شدم..از آدمایی بیزار شدم که شعور ندارند.از جامعه ای بیزار شدم که چپاول کردن تنها هنرشونه...
دیگه نمیخوام بزرگتر شم.همین۲۴خوبه دوستش دارم...

منم نمی خوام بزرگتر شم :-S

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

کریس آنجل کیه دیگه؟چرا اره میزنه به خودش؟؟
نمیدونم

شعبده بازه :D

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

راستی اون عکس کنار وب عکس تو نیست هست؟؟
نیست..

مگه عکس من باشه چیکا می شه ؟ :D

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

اگه تنفس متنفست مشکل داره حتما دماغت انحراف داره...برو عمل کن..خوب شه...

نه ما عملی نیستیم :D

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

خب یه تنوئی به خودنویست بده دیگه...دوستیمونه که باعثه بهم سر بزنیم نظر داشته باشی اما اگه کسی اتفاقی بیاد وبت از مسائل شخصیت استقبال نمیکنه.واسش اهمیت نداره...چون غریبه است

این درسته ، بهترین دلیل منطقی ... :D

سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:08 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

آخه عکسه بزرگتر از سنته...
اگه گفتی چرا جدا نظر میذارم؟؟
خو گناه داری دیگه
دلم نمیاد سرت بره لای دراتاق شنگول
راستی اون نظر چی بود واسم خ گذاشتی؟؟من که چیزی نگفتم.
من بعد اینکه از عشقولیم جدا شدم.باهرکی برخورد میکنم میگم ازم انتظار یه دوستی ساده داشته باشه...فقط یه دوست.هیچوقت بهش امید نمیدم که از من واسه خودش رویا بسازه...

من اگه خدائی نکرده ( البته اونطور که دارم می بینم و داره پیش میاد ) از عشقم زبونم لال جدا بشم دیگه به هیشکی فکر نمی کنم !
کدوم نظر که جواب ندادین ؟ کجا ؟ :-??

شنگول چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

پسره ی بیخود کامنتات که ۷تاست!
بعد من اون قدر بی رحمم بزنم لهت کنم؟؟؟کی زدمت آخه؟این بار ولی میزنمت که حالت گرفته بشه

درود بر آبجی شنگول :(
خوبی ؟ :(
ننه تا حالا گردنم رو لای در نکردی اما تهدید زیاد شدم به این کار :(
خو مگه من چه تقصیری دارم ، همش تقصیر کرم خبیث و کُپُلیه :(
اینا نمیان :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد