خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

یه پیامک اومد ...

از یکی از دوستان امروز واسم یه SMS اومد که نوشته شده بود : « چی باعث می شه یادم بیفتی؟به همه بفرست جوابای جالبی میگیری (اول جواب من) »

راستش رو بخواین منم سر و گوشم جنبید و این SMS رو واسه اونائی که می دونستم از من شناختی دارن فرستادم اما ... ( حالا جواب ها رو ببینین ؛ از اولین SMS تا همین الان ... ) :

1. توپولی

2. من هر وقت آهنگ گوش می دم یاد صدات می افتم . کلاً مهربونیت یادم نمی ره

3. خیکت

4. هر نفسی که می کشم ( عجب آدمیه ، واسش نوشتم : « قرار نشد خر کنی دیگه » )

5. جغد مونگول

6. بگیر بخواب خستم ، نباید چیزی باعث بشه به یادت باشم چون همیشه به فکرت هستم

7. صدای شاد و پر انرژیت ( اینو کسی که SMS داده بود بهم ، جواب داده )

8. کسی که چشم دوختم تو چشش ، چی چی شد ؟ ( داستان مفصلی داره )

9. هندونه و بستنی قیفی

10. شاید حرفات

11. آهنگتون که تو گوشیمه منو یادتون میندازه ، شما چطور ؟ ( جواب ندادم هنوز )

12. هر وقت آینه می بینم یاد کله کچل تو می افتم

13. هر وقت یک عاشق که قلبش به وسعت دریاست می بینم یادت می افتم

14. حامد ، جواب سوال ظهرت بود

و ...

اما هنوز آبجی شنگول و دم بریده و چند تا دیگه از دوستام جواب ندادن ...

پ.ن اول : شما هم این SMS رو به دوستاتون بفرستین ، ببینین چه جوابائی می گیرین ...

پ.ن دوم : اونائی که شماره منو ندارن ، اینجا بهم بگن ببینم چه جوابی می دن ...

نظرات 3 + ارسال نظر
جوان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:11 http://nine.blogsky.com/

خوش بحالت این همه دوست داری

مرسی ، مگه تو نداری ؟ :D

علی اکبر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:04 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام

جالب بود این پیامک .. مخصوصا نظرهای ارسالی دوستانت
منه تازه واردم حیف که تازه اشنا شدم باهات

موفق باشی

ممنونم ، آره واسه خودمم جالب بود :D

سحر یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

باریکلاااااااااااااااااااا دوستان جدیییییییییییییییییید
راه افتادی...
من هچی هروقت تو وبم نظر میذاری یادت میوفتم...

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد