خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

وای خدا مرگم بده ...

خدایا ، چرا آخه ؟ چرا باید اینطوری بشه ؟ چرااا ؟! مگه من چه گناهی کردم ؟! یه دفعه دیگه اینطوری شده بود اما درستش کردم چون پشتیبان داشتم اما اینبار چرا ؟! ای سایت کوفتی چرا ؟! مسخره بازی هات واسه چیه ؟ چرا منو اذیت می کنی ؟ وقتی می خوام پست بدم همش می پرونی و اگه ازش کپی نگیرم همش می پره ؟ مگه سری های قبل همین کارو نکردی که کلی نوشته بودم واسه دوستام پرید ؟ خیلی بدی ، چرا آخه ؟ من به تو چه بدی کردم ؟ بده که نزدیک به 1 سال و خورده ایه دارم باهات کار می کنم ؟ چرا داری اینطوری می کنی ؟ بزنم شل و پلت کنم ؟ بزنم تو چشت ؟ بزنم پی سرت ؟ اردنگی می خوای ؟ هااان ؟ بزنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ...؟!

پ.ن اول : کل این فحش و فحش کاری ها واسه سایتی بود که ازش بلاگ گرفتم !

پ.ن دوم : متاسفانه به خاطر یه اشتباه قالبم پاک شد و من هیچگونه پشتیبانی ازش نداشتم و این یعنی اون قالب خودنویس به رویاها پیوست ...!

پ.ن سوم : این قالب رو مدتی تحمل کنین تا دنبال یه قالب خوب و در خور شخصیت خودنویس و شما دوستان خوبم بگردم و پیداش کنم !

پ.ن چهارم : خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...

پ.ن پنجم : منتظر خدمات جدید خودنویس باشید ...

پ.ن ششم : خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ...

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

اوااااااااااا یعنی چیی؟؟؟؟
خب من خودم کشف کردم اس... چیه تو که نگفتی...به کسی هم نگفتم
اگه فهمید بگو چون باهوش بودم فهمیدم
یه چی دیگه نگفتی تو خ پی ام ندم.
خــــــــیلی بدی
من مطلب کم آوردم از چی بگم تو وبم؟؟شعر بذارم؟؟

سحر پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

اون قیافه عصبانی هم خیلی بهت میاد
به پیرایشگر مخصوصت بگو همیشه این مدلی موهاتو اصلاح کنه
چین خوردگی های صورتتم جالبه.دندونات هم که ردیفه...دم بریده واقعا خوشبخته که تورو داره

کدوم قیافه ؟! :D
کدوم مدل مو ؟! :D
جان ؟! چی شد الان ؟ شما منو از کجا دیدین ؟ :D
بعدشم ما هر دو خوشبختیم که همدیگه رو داریم :>

سحر شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

ای بابا همین تصویر رنگی که وسط پستت گذاشتیو میگم دیگههههههههه...قیافه عصبانی...
.
.
راستی اون عکسه که کنار وبت هست مثل اینکه راستی راستی مال خودته..ولی من اصلا فک نمیکردم چنین چهره ای داشته باشی.نمیدونم چرا ولی تصورم این بود که یه صورت ریزه میزه..سوسولی مو فشن باشی.و شدیدا مامانی بودنت از چهره ات مشخص باشه...اون عکسه برخلاف دیدمه...اما نه خوبی...بدک نیستی:دییی

یکی از ما دوتا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:17 http://khalaldandon.blogfa.com

سلام...
ما به شما سر میزدیم آیا؟
فراموش کردم...
ممنون که یادم انداختی که بیام بهت سر بزنم...

بله ، مگه شما مامان خلال دندون نیستین ؟

خلال دندون یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:29

چرا خودمم
ولی فکر نمیکردمم پسر داشته باشم

خو اشکال نداره ، پسر که ندارین اما مامان خلال دندون دوستامین دیگه :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد