خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

کوته فکر ها ...

می دونین ناراحت می شم از اینکه خیلی وقت ها به خاطر احترام ، رفاقت و ... واسه کسی از حق خودت می گذری و می گی فدای سر آدمی که به اسم هم رفیقمونه اما بعد می بینی پشت سر واست هزار تا صفحه و حرف می زنه .

باور کنین اینقدر ناراحت می شم وقتی واسه کسی ( مثلاً مدیر شرکت ها که می گم رفیقم هستن و بهشون احترام خاصی می زارم ) مشکلی واسشون پیش میاد ، به خدا با اینکه حس و حال هیچ کاری رو ندارم اما از ساعت استراحت خودم می گذرم و سیستمش رو حتی اگه شب میاره واسش درست می کنم و می فرستم ! فاکتور رو هم که واسشون می فرستم مثلاً می شه 50000 تومان ، به خدا بعد از چندین ماه میاد 30000 تومان می ده ، حرفی نمی زنم و اعتراضی هم نمی کنم و می گم خدا بده برکت اما بعد میاد پشت سر می گه من دیگه پول نمی دم ، سیستمم درست نشده و غیره ...

به خدا خدا سیستمشون رو می فرستن ، من بالا میارمش درستش می دم ، 10 دقیقه نشده دوباره می زنگن می گن خرابه ! خب بابا اون سیستم که وسیله آموزشی نیست که کامپیوتر بلد نیستی باهاش کار کنی تا یاد بگیری ، واسه کاره ! روش واسه من نرم افزار مثلاً فتوشاپ می ریزن ؛ خب گاگول فتوشاپ رو می خوای چیکا کنی ؟! بعد وقتی بلد نیستن نصب کنن و خرابش می کنن می گن من درست نکردم ... بیلاخ

در کل گیر عجب زبون نفهم های ، خری افتادم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
کٌپٌل بانو سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:03

اوه چند روز نبودم چه قدر اینجا عوض شده!؟!؟!؟فکر کرددم اشتباهی اومدم.

چند روز نیومدی کپلی ؟ :-w
تو یک ماهه نیومدی اینجا :D
می بینی چه خوشگل شده ؟ :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد