خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

بالاخره متولد شد ...

بچه ها اومدم فقط یه خبر بهتون بدم و برم ! امروز ( 27 اردیبهشت 1390 ) زادروز یه دختر کوچولوئه به اسم « مبینا » ! حالا این مبینا کیه ؟! عکسش رو ببینین ...
این دختر کوچولو ( مبینا کوچولو ) خواهر کوچیک منه که تازه به دنیا اومده ! قدمش به دنیا رسیده ... ( راستی توی این عکس بین 1 تا 2 ساعتشه ...
راستی اولین نفری که فهمید خارج از خونواده ما و اولین کسی که تبریک گفت هیشکی نبود جز « پرستو » ...
پ.ن : بهم تبریک نمی گین ؟!
نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

اوخیییییییییی نااااااااااااااازی یه خواهرکوچولو؟؟
مبارکه آئین خان..
یه اشاره هایی قبلا کرده بودی...
قدم نورسیده مبارک
ایشالله عکس بچه خودتو تو وبلاگ ببینیم...
حالا هروقت...

مرسی ، آره یه خواهر کوچولو :D
قربان شما :D
بماند دیگه :D
ممونم :D
به امید خدا اما زود نیست ؟ :D

سحر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

معلومه که زوده
گفتم به امید خدا یه رووووووووووزی عکس نی نی خودتو بذاری
جوگیر شدی

من فک کردم الانو می گین :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد