خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

فردا آخریشه ...

فردا آخرین امتحانمه . البته دارم دروغ می گم ، آخرین امتحانم دیروز بود ! امتحان فردا متاسفانه گند زدن آموزش به ترم دانشگاه بنده بود که به خاطر یه نیم نمره ناقابل بنده رو با کله انداختن روی درس فیزیک که این ترم باید پاسش کنم . فردا امتحان فیزیک میان ترم دارم و 15 مرداد ( فک کنم ) امتحان پایان ترمه ... تابستونم به گند کشیده شد ...

همین الان دارم چند تا کار انجام می دم که یکیشون نصب ویندوز روی سیستم اتاقمه که دارم درستش می کنم واسه بازی . دلم نمی خواد برم ارتقاش بدم ، آخه دارم پس انداز می کنم و این خرج ها خرج اضافه است ... نزدیک یه 45 دقیقه پیش هم رفتم لباسام رو شستم ( چه پسر فعالی هستم من )

چه خاکی روی کیبورد لپ تاپم ریخته ، چطوری تمیزش کنم بابا ... اه

هان ؟ حال من ؟ حال من خوبه ، شماها خوبین ؟ پرستو هم خوبه شکر خدا ؛ کاراش داره روز به روز بهتر می شه و خیلی خوشحاله ... ( منم به خوشحالی اون خوشحال و شادان )

دیگه ... همینا ...

واسه اون نوشت : دوست دارم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام آئین چطوری؟نیشتی؟؟
وای چیکار کردی امتحانو؟وای وای...
ایشالله به خوبی میگذرونی نگران مباش

درود سحر خانوم
پرستو منو تحدیدم کرده که باید قبول بشم والا می کشه منو :-S

سحر شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام تاحالا پرستو کسی رو هم کشته؟سابقه قتل داره؟؟
خب تهدید کرده که بیشتر درس بخونی نخوندی الانم باید فکر کشته شدنت باشی..

نه بابا یه شوخی کردم حالا :D
قرار نیست که عشقش رو بکشه :D
خیلی هم مهربونه ...

سحر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

الحمدالله آئین زنده می مونه..

آره شکر خدا زنده ام :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد