خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

وای که چه روزی ...

امروز مجمع عمومی فوق العاده برگزار شد

قرار بود در مورد حق عضویت ها و کارمندای انجمن صحبت کنن و این چیزا که خوشبختانه کسائی که داشتن سم پاشی می کردن و اوضاع رو می خواستن بهم بریزن تیرشون به سنگ خورد و خودشون رو جلوی 21 شرکت دیگه سنگ روی یخ کردن ... ( حقشون )

تصمیم گرفته شد که من غیر از حقوقی که از طریق انجمن می گیرم ، هر سری که برای انجام خدمات و ... می رم به شرکت کارائی که انجام می دم به همراه پول رفت و برگشتم فاکتور کنم و از شرکت دریافت کنم ...

اوضاع مرتبه ... همین کافیه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام خوبی؟
من هیچی از این پستت نفهمیدم..
آخه شدیدا کاری بود.هه هه..
اون حرفام جدی جدی بودا..
دوست دارم بهم برسین..
تو پرستو نیمه ی گمشده ی همین
شکلک چشمک کوش؟؟

درود شما خوبین ؟ من خوبم :D
اشکال نداره منم نفهمیدم چی نوشتم :D
مرسی بزرگوارین
امیدوارم شما هم نیمه گمشدتون رو پیدا کنین ...
چشمک نداریم :D

سحر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

چرا چشمک ندارین؟
{چشمک} ایناهاش بچسبون به شکلکات..
مرسی نمیدونم نیمه گمشده ام کیه.شاید همون بود که گذشت و رفت...
متشکرم..

خب نیست من نمی تونم کاری بکنم :D
باشه چشم چسبوندمش :D
نه ؛ نگران نباشین ، نیمه گمشده همیشه پیدا می شه !
دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره ...

سحر شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

اما من همش دارم دورو برم سوخت و سوز میبینم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد