خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

روزی روزگاری ...

پرده اول ( دعام کنین ) : دوستای خوبم مشکلی واسم پیش اومده که همه چیز من به اون ربط داره ؛ آینده ام و تموم زندگیم . دوس دارم واقعاً اگر دوستتون هستم و دوستم دارین واسم صادقانه دعام کنین ...

پرده دوم ( گوشی جدید بابام ) : بابام رفتن یه گوشی Galaxy ST I9003 Samsung خریدن به 400000 هزار تومان ... ایول دمشون گرم پولداریه اما ... باور کنین از روزی که خریدن توی این خونه ما هیشکدوممون آسایش نداشتیم . هر روزی یه بامبول جدید روی این گوشی پیاده می کنن و بهم که می ریزه همه رو زیر بار حرف های خوب خوب می گیرن که کی گوشی من رو انگولک می کنه ... . شانس آوردم به این گوشی بابا زیاد ور نمی رم والا منو می ترکوندن ...

واسه اون نوشت : پرنده ی زیبای منی ! پرستوی منی ؛ رهات کردم اما منتظرتم که برگردی ... برگرد ...

پ.ن : دوستای خوبم واسم خیلی دعا کنین ؛ خیلی دعام کنین ...

نظرات 1 + ارسال نظر
x پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:56 http://neeknegar.blogfa.com/

مولی مشکل گشایتان باشد ...
امیدت به خدا باشد و تلاشت را از دست نده

اون اولی رو من نفهمیدم داداش چی بود ؟ مولی کیه ؟ :D
خدا بزرگه و می دونم دوسم داره ! صلاح باشه همه چیز رو درست می کنه ، حتی اگه همه بگن اشتباهه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد