خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

تونستم و شد ...

بالاخره بعد از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی ( 3 شبانه روز ) تونستم هارد سرور شرکت رو خودم راه اندازیش کنم و تمامی اطلاعاتش رو به صورت کلی و جزئی برشگردونم !

خدائی داغون شدم تا تونستم تمامی اطلاعات رو از یه سرور دیگه انتقال بدم و بتونم هارد شرکت رو دوباره راه اندازیش کنم ...

امروز دقیقاً یه پول گنده ای به نفع من شد و من به همراه اون می تونم یه مبلغ دیگه روش بزنم به عنوان نصب هارد و راه اندازی نرم افزار ؛ در کل یه پول خوشمزه مث هلو برو تو گلو عزیزم ...

حالا جدا از این حرف های پول که زدم به خودم افتخار می کنم که کاری رو که شروع می کنم با وجود شکست اینقدر امتحان می کنم و از راه های دیگه می رم که بتونم موفق بشم ...

از خدا به خاطر این محبتش ممنونم که من رو اینطوری آفریده ...

پ.ن : دوستان گلم دعا کنین بتونم پولم رو زودی نقد کنم ؛ کمی توی کارم پول نقد کردن ( مخصوصاً ماه رمضان ) خیلی سخته ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد