خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

داستان چی شد ؟!

خب بالاخره اتفاق افتاد ؛ من بالاخره نتونستم مشکلم رو با هیئت مدیره مخصوصاً اون مرتیکه ع.ن حل کنم و به همراه بابام از دفتر زدیم بیرون ! البته امروز رو به خواهش بابام رفتم اما صبح با اتفاق بدی مواجه شدم ...

امروز وقتی توی دفتر بودم ح.ه اومد و وقتی من رو دید با یه حالت عصبانی بهم گفت « تو اینجا چیکار می کنی ؟! تو نباید می اومدی واسه همین من به بابات زنگ نزدم ! نباید می اومدی تا من دهن اینا رو سرویس می کردم » . راستش می خواستم بزنم بیرون و بیام ولی همکارم اجازه نداد و گفت وایسا ! هیچی دیگه امروز موندم و ... .

فردا نمی رم و نمی دونم باید تا کی طول بکشه نرفتنم ... . دنبال شرکت خودم رو گرفتم و امروز هم با پرستو مشورت کردم ! به نظر اونم طرح هائی که دارم خیلی خوبن و قابلیت اوج گرفتن رو دارن ...

امشب بتونم می رم و با دوستام ( کسائی که می خوام باهاشون این شرکت رو اداره کنیم ) صحبت کنم و تصمیمشون رو واسه اینکه باهام هستن یا نیستن بپرسم ! البته بچه ها هستن و از خداشونه که کمکم کنن ! تنها کسائی هستن که اهل دله دزدی نبودن توی این همه مدت و اصلاً برای پول باهام نبودن و ... .

دوست خوب هم نعمتیه به خدا ...

با پرستو برنامه هائی چیدیم ؛ باید ببینیم می تونه عملیش کنه که کمکم کنه یا نه ! البته اینطور که می دونم و می شناسمش به زرنگی و تیزیش اطمینان دارم و می دونم درستش می کنه واسم ...

پ.ن : واسم دعا کنین ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ماریه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://100khat.blogfa.com

منم که فقط کارم شده دعا کردن واسه تو..

:)) خب مگه چیه ؟ :D
حیفت میاد واسه پسر عموت دعا کنی ؟ :D

سحر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام.
خوبه وقتی شرکت خودت باشه رئیس خودتی..دعوا نداری اعصاب خورد کن نمیشن واست..اینارو ولش خوبه این پرستو خانم گل گلاب باهاته..نذاره باز قهر کنه بره تورو اذیت کنه؟؟
من که دقیقا در جریان رابطه تون نیستم که قضاوت کنم پرستو چرا هی قهر میکنه اما در حد یه دوست وبلاگی که بهم سر میزنیم و مطالبتو میخونیم خب یه کوچولو حق اظهار نظر داریم که بگم.پرستوجون اگه دستم بهت نرسه این آئین خان رو اینقدر اذیت نکن..پسر خوبیه چرا قهر میکنی؟؟گناه داره(ولی بین خودمون باشه ها یکم ناز کردن لازمه که اینا ناز بکشن منم یکم همینطورم اما زیاد اذیت نمیکنم)توهم زیاد آئین رو اذیت نکن..
آئین پرستو حتما میدونه وب داریو دوستان وبلاگی ..این حرفا رو از طرف یه دوست وبلاگی بهش بگو..

Wow ، اینجا رو باااااااااااااااااااااااااااااااااااااش ... :D
مرسی سحر خانوم ؛ عجب حمایتی :D
مرسی ؛ اما پرستو هم اونقدا قهر و اینا نمی کنه ! خب تقصیر منم هست ... اما مرسی بازم از حمایتتون ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد