خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

جمعه ها ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که دوست ندارم ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که خسته کننده است ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که پرستو رو از من دور می کنه ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که من رو مجبور می کنه تا لنگ ظهر بخوابم ، بدون قصد ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که تلویزیون هیچی جز برنامه کودک نداره ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که ماهواره داره تکرار برنامه های پخش شدش رو نشون می ده ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که وقتی بیدار می شی حس می کنی کسلی ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که غروباش بد جوری دل آدم می گیره ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که حس هیچی رو نداری ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که هیچ فعالیت فیزیکی یا فکری نمی کنی ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که من دلتنگ می شم ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که من میام از خونه بیرون تا روانی نشم ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که هر چقدر انتظار بکشیم زود تموم نمی شه ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که نمی تونی که نتونی ...

جمعه ها تنها روز از هفته است که ...

من جمعه رو دوست ندارم ...

پ.ن : ببخشید دوستای گلم ، شما ها ممکنه جمعه رو خیلی دوست داشته باشین چون واستون با کل روز های هفته فرق می کنه ! واسه منم فرق داره اما با بدترین شکل ممکن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد