خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

اینجام ...

پرده اول ( من ) : برگشتم به دنیا ! اومدم به اینجا با یه روحیه جدید و افکار بهتر و آسون تر ! زندگی واسم لذت بخش تر شده ! خیلی دوست دارم این منِ جدید رو ...
پرده دوم ( روز های درگیری ) : دانشگاه هم شروع شد اما من هنوز برگه انتخاب واحدم رو نگرفتم ! امروز به داداشم گفتم بره واسم بگیره اما ... می دونین به من گفت نه نرفته و ...! با اینکه خیلی بهش اصرار کردم بره چون خودم نمی تونستم برم ( همکارم یک هفته است که نیست و سر کلاس های آموزشی ماست ! هیچی نرفت و امروز هم بازم نتونستم شهریه رو بریزم ... . بعضی وقت ها خیلی از داداشم دلخور می شم ! شخصیت خیلی عجیبی داره که نمی دونم چطور آدمیه هنوز ...
پرده سوم ( تصمیم جدیدم ) : یادتونه گفتم یه پراید هاشبک گرفتن بابا ؟ تصمیم گرفتم پراید رو از بابا بردارم و واسه خودم آمادش کنم ! چند روز پیش نزدیک به 150000 تومان دادم واسه لوازمی که می خواستم واسه ماشین بگیرم ! هنوز مونده و باید بگیرم اما خب می دونم به زودی می گیرم و ماشین رو آماده می کنم ...
پرده چهارم ( پرستو ) : ...
پرده پنجم ( شب های این روزا ) : شب ها با اینکه تنهام ، با اینکه پرستو پیشم نیست و حتی ممکنه یه کلمه هم با هم حرف نزنیم رو دارم پشت سر می گزارم ! می دونین چرا ؟ به خاطر اون ...
پ.ن : دوستان ببخشید ارسال جالبی نیست اما خب بازم دیدم از هیچی بهتره !

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام آئین جون عوض شدنت باعث نشده باشه به وب دوستات سر نزنی..اون عوض شدن واجتره تا اینجور عوض شدناااااا..حواست باشه.نه وب من میای نه تو وب کرمولی دیدمت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد