خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

ناسپاس ...

یعنی به شّر این شرکت ها موندم به خدا ! از یه طرف وقتی می بینن دستشون به جائی بند نیست دست و پام رو می بوسن که درست کنم کارشون رو و وقتی یه کمی می گذره یهو می شن عین سگ و پاچه من رو می گیرن ! نمی دونم چطوری باید برم سر کار با پاچه های شلوار بالا یا عادی !
تقریباً فکر کنم اوایل سال بود که سیستمی از یه شرکت اومد واسم که نزدیک به 30000 تومان هزینه داشت و منم فاکتورش کردم و واسه شرکت ارسالش کردم ! تقریباً یک ماه نگذشته بود گفت که ما CD های نرم افزارمون رو می خوایم و به ما بدین ! با صحبت کردن و اینا تصمیم گرفتیم CD های شرکت رو بهشون بدیم و دیگه کار به کارشون نداشته باشیم ! 3 ماه پیش دیدم آمار ارسالی این شرکت ایراد داره و من هر کاری که کردم دیدم نه این یه مشکل اساسی داره ! متوجه شدم که نرم افزار شرکت رو عوض کردن و نرم افزار قدیم رو استفاده می کنن و این شده دلیلی که شرکت آمارش رو درست نمی فرسته ! به اداره کل گزارش کردم و اون ها هم پیگیر شدن ! گذشت و شد 2 هفته پیش که دوباره CD ها رو به درخواست خودشون واستون می فرستادم . چند روز پیش مدیر شرکت زنگ زده به من که هر کاری می کنم نرم افزار اتوبوسی شرکت رو نمی تونیم نصب کنیم ! مهندسی آوردیم اینجا اما نمی تونه نصب کنه ! شما راهنمائیش کنین . با مهندسه صحبت کردم و دیدم تمام مراحلی که می ره درسته اما ... . هیچی سیستم رو فرستادن تا من فردا راه بندازمش و درستش کنم ! می بینین زندگی ما رو ؟! آدما همیشه چرا پل های پشت سرشون رو خراب می کنن ؟! نظرتون چیه فردا واسش یه فاکتور نوری بنویسم ؟! ( دیگه اونقدر آدم حروم خوری نیستم )
راستی مدعی برای اینکه من پول زیاد می گیرم زیاد شدن ها ! من نمی دونم چرا اینا دارن اینطوری می کنن ؟ وقتی سیستمشون خراب می شه خب برای منم هزینه و وقت گیره تا آمادش کنم ! چرا یادشون نمیاد شرکتی که باهاش قرارداد دارن همون ماه اول نزدیک به 1 میلیون براشون فاکتور آورد و مجبور به پرداختش شدن یادشون نمیاد ؟! خیلی بی انصافین به خدا ...
راستش زمانی که من رفتم توی این کار اوج هزینه های اینا بود که باید پرداخت می کردند که با اومدن من دقیقاً باور کنین می تونم بگم به صفر رسید اما کو انصاف و معرفت ؟! کلاً آدمای نامردی هستن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد