خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

آئین از نگاه شما ...

راستش نمی دونم اسم این پست رو یه بازی بزارم یا اینکه چیز دیگه ای اما دوست دارم خودم رو از نگاه شما دوستای خودم بشناسم ! هر حرکت و رفتاری که از من دیدن رو چه خوب و چه بد برای من دیدگاه بزارین تا منم خودم رو از چشم شما بشناسم ! اگر هر بدی یا خوبی دارم و شما دیدین رو بهم بگین تا بتونم ببینم چطور آدمی هستم ...
پس در دیدگاه های وبلاگ من بنویسین و من رو توصیف کنین ...

نظرات 7 + ارسال نظر
behzad پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50

سیلاممممممممممم..
من بهت گفتم ...

بلی اما کاش اینجا هم می گفتی :)

آ ت آ پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 http://grat30p.blogfa.com

اول اینکه اوووول!:D
خب شورو کنیم!
توو برخورد اول خیلی مغرور و دماغ فیلی به نظر میاد!ولی بعدنا میفهمی که واسه اینکه جو نگیردت اینه!!!واسه اینکه خیال بد نکنی چون خیالش گیره یکی دیگه هس!دس بردارم نیس(قابل توجه اون یکی دیگه!:)گفتم که قدر بدونی!:)!)
بعد اینکه کم کم میفهمی براش مهم نیس کی درباره ش چی فک کنه!حرفشو میزنی!!!صاف ِ صاف!میتونم بگم 90 درصد وقتا راست میگه!بقیه رو هم محض احتیاط کم کردم!:)
بعد اینکه از حرفاش کامنتاش پستاش میشه فهمید که الان غم داره یا نه که اگه حال درددلش باشه ته ته همه ی شادیاش اینکه با همون یکی یه روز خوب داشته!(بازم قابل توجه همون "یکی"!خیلی به فکرته!:)!)
صداشم خوبه!ولی لینک آهنگای قبلیشو نمیده:(
یه خورده نو اعصابه!
خیلی منطقی!و توو بعضی مسائل خیلی احساسات قاطیش!
و کلا یه آدم قابل اعتماد که یه وقتا که عصبانیه اصن نباید طرفش رفت!:D
همین دیگه!
راستی میدونم توو این وبلاگ همش اسم پرستو میاد!ولی توو کولوب نباید اسمتو بیاریم!غیرتی میشه!:D,واسه همین از روو عادت اینجوری نوشتم!!!:Dالبته اگه میخونی اینا رو!:D:D

وای چقدر طولانی ؛ مطمئنی ؟!

آ ت آ پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59

اِااااااااااااا...دوم شدم که!!!:(

من شرمنده ام ...

خانوم گل پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 http://khanomgol83.blogfa.com

من شناختم خیلی کم یا میشه گفت اصلا شناختی ندارم.
پس نیوتنم چیزی بگم. ولی نباید بچه بدی باشی

نه انتظاری ندارم کسی که شناختی نداره حرفی بزنه :)
همین که اینجا اومدین سپاسگزارم ...

yasna شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:39 http://www.kahkeshanesorkh.blogfa.com

salam khubi? pariruz b tore kamelan etefaghi umadam tu vebet ama dg natunestam beram birun taghriban 3 Saat ba gushi var raftam(akhe ba gprs miram) va hameye postato az akharish ta bahmane 89Khundam! kheili vasam jaleb bud ,kheili asheghi! harfat adamo jazb mikone ,b nazaram bayad akhlaghe kheili khasi dashte bashi ,rasti chon hameye postato nakhundam chanta soal daram,az key ba parastu ashna shodi?chetori?chera avala behsh migofti dom boride?age doros gofte basham,chan ta dg ham bud chon alan do ruze miam vali nemitunam nazar bezaram yadam rafte!.age dus dashti bia tu vebamo j bede ya bem begu k tu kudum postet neveshte,montazeram

از آشنائیتون خوشحالم یسنا خانوم ؛ موفق باشین :)
پاسخ هاتون رو هم در بلاگتون گذاشتم :)

سحر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

سلام آئین یه پسر خوش اخلاق با معرفت.خونگرم مهربون.اهل منطق و استدلال.که خیلی کم مردای منطقی وجود دارند.
چیزایی که از آئین دیدم.
سلام آئین دوبار اومدم وبت اما حال نداشتم کامنت بذارم..
حسش نبود.
خوبی؟خوشی؟تو چرا نمیومدی؟؟وب کرمولی و بهزاد رو که خاک برداشته.توهم اونجاها نمیری؟

درود سحر خانوم خوبین شما ؟
شب و روزتون بخیر
راستش رو بگم پرستو آئینشو لوس کرده همش کنار خودش نگهش داشته نمی زاره بیام وب و اینا ( :D چه فیلی :D )
خوبین شما ؟
کرمولی خوبه ؟
بهزاد خوبه ؟
چه خبرا یادی کردین ؟ :D

سحر شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://www.majarahaye2girl.blogfa.com

باعث خوشحالیم شد که نظرتو خوندم.کنار هم بمونید..ولی به ما هم سر بزن بی وفا نشو..

نه بابا چه حرفیه ؛ شما دوستان رو نمی شه از یاد برد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد