خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

پیش خودمی ...

فقط تو رو می خوام ... همه ی لحظه هام
با تو رویائیه
اگه توی روزام ... تو نباشی تنهام
حسم بی تابیه
دستت تو دستامه ... همه ی دنیامه
گرمی این دستام
من که از خدامه ... دلت باهامه
می خوام بمیرم برات
پیش خودمی خیالم راحته ... ازم دور نشو دلم بی طاقته
با دل و جونم عاشقت می مونم ... تا همیشه جونت بسته به جونم
نگام بی اراده ... به نگات افتاده
غرق تماشاته
با این عشق ساده ... روزامون چه شاده
دنیام تو چشماته
گرمی نفس هات ... لبخند رو لب هات
دنیامو می سازه
برق توی چشمات ... دلم تو دستاته
می خوامت بی اندازه
پیش خودمی خیالم راحته ... ازم دور نشو دلم بی طاقته
با دل و جونم عاشقت می مونم ... تا همیشه جونت بسته به جونم

پرستو نوشت : هیشکی رو مث تو توی دنیا دوست ندارم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکو چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38

کاشکی اسم خواننده رو هم مینوشتی عزیزم یا حتی ترانه رو واسه دانلود میذاشتی هم عاااااااااالی میشد

مگه اینجا وب موزیکه عزیز دلم ؟
اما اسم خواننده امیر علی زمانیان
اسم تنظیم کننده مهران عباسی

پروین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:25

خواننده علی زمانیان و مهران عباسی،اسم اهنگپیش خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد