خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

خودنویـــ ـــ ـــس

دست نوشته های خودم

چند تا اتفاق ...

یعنی باور کنین چند روزه اتفاقائی برام می افته که اصلاً انتظار اینا رو ندارم !
اولین اتفاق اینکه عصر خوابیده بودم و نمی دونم حالا عینک روی چشمام بود یا نه ولی از خواب بیدار شدم و آماده شدم واسه رفتن به کلاس ، از خونه که زدم بیرون احساس کردم چشمام تار می بینه ! یادم افتاد عینک ندارم ، رفتم عینکم رو بردارم دیدم قابش هست ، شیشه هاش نیست ! قلپی دو تا شیشش افتاده بود بیرون و قابش کج شده بود ...
دومین اتفاقی که افتاد این بود که ، من و بابام امروز باز به خاطر داداشم با هم بحث کردیم ! اصلاً دوست ندارم هیچوقت کسی رو چماق کنن و بزنن توی سرم اما متاسفانه هر بحثی که پیش میاد برادرم چوب می شه توی سرم ... من از این رفتار متنفرم و امروز دیگه دادم در اومد و ...
سومین اتفاق که واسه من افتاده اینه که من ... دیشب به خاطر بخش پشتیبانی مخابرات و قطع بودن اینترنت مجبور به عوض کردن ویندوز شدم اما امروز فهمیدم که تشخیص عزیزان اشتباه بود و من الکی ویندوز رو نصب کردم و گند زدم بهش ! اعصابم بهم ریخت خدائی ...
آهان موضوع اصلی که خواستم بهتون بگم این بود که امروز داشتم پرینت می گرفتم توی محل کارم و چشمم اتفاقی افتاد به درگاه پرینتر که برگه ها رو گذاشته بودم توش ! یهو دیدم یه موش کوچولو اومد درشو زود رفت تو ! به همه گفتم آقا من موش دیدم می گن نه اشتباه می کنین ! هیچی ، پرینتر رو برداشتم و رفتم دم در دفتر و بازش کردم اما هیچی نیومد از توش بیرون ! پرینتر رو برداشتم و دوباره نصبش کردم و داشتم پرینت می گرفتم که متوجه شدم گوشه ی پرینتر گوشاش مشخصه ! به همه نشونش دادم و بهشون گفتم من دیدم که گفتم . هیچی وقتی دیدم اومده اون لبه ، پرینتر رو برداشتم و رفتم دم در گرفتمش ، بر عکسش کردم و تکونش دادم و دیدم موشه از توی پرینتر افتاد روی پله ها و تا آخرش رفت !
اینم داستان ما ...
یه حرف های دیگه هم روی دلم بد جوری مونده اما ... احساس می کنم باید توی دلم بمونه ! دلم ... شب بخیر ...

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم گل شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 http://khanomgol83.blogfa.com

احتمالا غلت خوردی رو عینک....
مگه محل کارت کجاست... که موش اینجوری راس راس می گرده!

عینک من ؟! نمی دونم شاید :D
محل کارم توی پایانه مسافربری شهرمونه ؛ دفتر مدیریت ... :D
چیرا ؟ :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد